2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه شما ۱۰۰تا تار مورو کنار هم بزار قشنگ یدونه کلاه گیس میشه کی گفته طبیعیه؟

از ته دلم واسه تویی که امضامو میخونی خوشبختی،سلامتی،آرامش‌ و‌عاقبت به‌خیری‌ رو‌ از خدا میخوام.توهم واسه این نوعروس عاشق دعا کن👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️❤
از نت خوندم یه دکتری هم میگفت😢

منم تو نت خوندم اما پزشک من میگفت بیشتر از ۴۰تا بشه باید علتشو پیدا کرد😑

از ته دلم واسه تویی که امضامو میخونی خوشبختی،سلامتی،آرامش‌ و‌عاقبت به‌خیری‌ رو‌ از خدا میخوام.توهم واسه این نوعروس عاشق دعا کن👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️❤
منم تو نت خوندم اما پزشک من میگفت بیشتر از ۴۰تا بشه باید علتشو پیدا کرد😑

اخه سخته چطوری علتشو پیدا کنیم چکاپ کامل رفتم اوکی بود همه چی ولی باز میریزه نمیدونم علتش چیه

اخه سخته چطوری علتشو پیدا کنیم چکاپ کامل رفتم اوکی بود همه چی ولی باز میریزه نمیدونم علتش چیه

منم مثل شما ریزش دارم کمو بیش

شامپوکافئین سریتا میزنم دوماهه احساس میکنم کمتر میریزه الان‌.یه تونیک موهم دکتره بهم داده بود محرک رشده اونم سریتا بود.البته من مشکل هورمون داشتم قبلا.اگه علتی پیدا نشد تو آزمایشت پس حتما استرسو فشار عصبیه عزیزم.

از ته دلم واسه تویی که امضامو میخونی خوشبختی،سلامتی،آرامش‌ و‌عاقبت به‌خیری‌ رو‌ از خدا میخوام.توهم واسه این نوعروس عاشق دعا کن👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792