من یکیو فالو کردم اینستا اونم منو فالو کرد من هرکی فالوم کنه قبول میکنم وبک میدم الان دیدم اونی که فالوش کردم بعد یماه حسابشو خصوصی کرده وپیام داده بهم که ترجیح میدم دوستان واشناهام فالوم کنن وتو غریبه هستی زده منو ازفالووراش حذف کرده خب اگه غریبه بودم چرا استوریامو میدید وپستامو منم حتی میدیدم پستاشو واستوریاشو حتی بهم پیامم میداد منم ریپلای میکردم 🤔