2777
2789
عنوان

جن

| مشاهده متن کامل بحث + 431 بازدید | 38 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آخه من فقط شب جمعه ها و شب پنجشنبه ها وقت دارم بیام نی نی سایت

چند سالته فک کنم بچه ای

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹..بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

چه جوری؟

اخه خودم جن ام

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹..بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

فک کنم توی خونه تاریکِ تاریک، یک آینه میزارن روی یک میز جلوی خودشون شمع هم جلوی آینه روشن میکنن چشماشون رو میبیندن یک سری جملات رو به عربی میگن بعد وقتی حس سنگینی کردن چشمارو باز میکنن و از تو آینه میتونن ببینن

خسته ام از خسته‌شدن 🙃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز