2777
2789
بیرون می رفتم قیافه ام خوب بود متوسط روبه بالا بود ...من که چند تا خواستگارا سمج داشتم طوری که خانوم ...


خب من از نظر چهره هم مشکلی ندارم و میگن خوبه 

از نظر ظاهر و هیکل هم خوبم

🤔موندم خودم

●•°در نهایت زندگی میرقصه به سازِ من.... ♡🌱🤌🏼🧡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من چقد سینی چایی تمرین میکردم😁😁😁همه چای تو سینی میریختم ...

دست من یه سینی مسی داده بودن سنگییین😂بعد استکانا اینور اونور سر میخورد میترسیدم بریزه روشون از یه طرف بلد نبودم چادر سر کنم دست و پامو میگرفت😂😂😅

بدبختی اینجاست که خوشبختی اونجاست  
خانوادهت خوبن وضع مالی نگاه میکنن خانواده ابرومندی باشه ....وضع مالی متوسط باشه اوکیه


اره موقعیت اجتماعی خانوادم خوبه وضع مالیمون خوبه

ولی اوکی نیس چرا🤔البته فعلا دغدغه م نیس ولی واقعا واقعا برام سواله

●•°در نهایت زندگی میرقصه به سازِ من.... ♡🌱🤌🏼🧡

دست من یه سینی مسی داده بودن سنگییین😂بعد استکانا اینور اونور سر میخورد میترسیدم بریزه روشون از یه ط ...


من که اصلا چای نیاوردم مامانمداورد😁😁😁چادر نذاشتم با اینکه خودم بیرون چادر میذاشتم

اره موقعیت اجتماعی خانوادم خوبه وضع مالیمون خوبه ولی اوکی نیس چرا🤔البته فعلا دغدغه م نیس ولی واقعا ...

به نظرم ببخشید شاید اخلاقتو نمی پسندن بیشتر اخلاق و قیافه طرف و اخلاق خانواده ش برای خواستگارا مهمه

به نظرم ببخشید شاید اخلاقتو نمی پسندن بیشتر اخلاق و قیافه طرف و اخلاق خانواده ش برای خواستگارا مهمه


اخلاقمو هم میپسندن بنظرم،از اطرافیان و آدمهاییک باهاشون درارتباط بودم متوجه میشم.

ولی اینم بگم،در نگاه اول خیلی مغرور میزنم🥴ینی فک میکنن خیلی خودمو میگیرم

●•°در نهایت زندگی میرقصه به سازِ من.... ♡🌱🤌🏼🧡

اخلاقمو هم میپسندن بنظرم،از اطرافیان و آدمهاییک باهاشون درارتباط بودم متوجه میشم. ولی اینم بگم،در ن ...

شاید فک میکنن بیان خواستگاریت جواب مثبت ندی خودت میگی نشون میدی مغروری و خودتو میگیری

شاید فک میکنن بیان خواستگاریت جواب مثبت ندی خودت میگی نشون میدی مغروری و خودتو میگیری


والا خودم ک درمورد  نداشتن خاستگارمو دلمو خوش کردم ب همین

ولی مامانم دم دیقه میگ چرا خاستگار نداری🤣😐

●•°در نهایت زندگی میرقصه به سازِ من.... ♡🌱🤌🏼🧡

هر سوالی داری یا مسئله ای که برات مهم بنویس و تو جلسه بپرس

یکی هم اینکه با گوشیت جلسه رو ظبط کن که بعدا بتونی با آرامش گوش کنی 

این دوتا خیلی کمکت میکنن من خودت اینا رو انجام دادم


کاربریه ، نمیدونم چندم😐 دیگه شماره ندارم بیام با شماره خالم اومدم🩹
والا خودم ک درمورد  نداشتن خاستگارمو دلمو خوش کردم ب همین ولی مامانم دم دیقه میگ چرا خاستگار ن ...

ایشاله همین روزای یه خواستگار توپ برات میاد من دیدم اینای که خواستگار ندارن اخرش یه خواستگار عالی براشون میاد.مامانا همین😁😁نداری یه چی میگن داری یه چی دیگه😁😁بعدا که ازدواج کنی حرف دقیق متوجه میشی😂😂

ایشاله همین روزای یه خواستگار توپ برات میاد من دیدم اینای که خواستگار ندارن اخرش یه خواستگار عالی بر ...


ان شالله هرچی ب صلاحمه اونه،کاش الان نیاد بمونه 

یکی دوسال بعد🥴😂


●•°در نهایت زندگی میرقصه به سازِ من.... ♡🌱🤌🏼🧡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز