فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 عنوان بلاک 42 بازدید | 3 پست کسیو با خطمون بلاک کنیم تو واتساپ هم بلاک میشه ،،دلم نمیخواد پیام بده مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍) 1400/07/14 | 21:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
استرپتوکوک_پنومونیه عضویت: 1400/06/21 تعداد پست: 4397 نوچ باید تو وات بلاک کنی زیر ۱۸ سال به هیچ عنوان روم ریپ نزنن:/ من اگه حوصله بچه داشتم مهدکودک میزدم:) ضد کودک همسری
titaa عضویت: 1398/09/04 تعداد پست: 59785 ن جدا جداس هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁