2777
2789

منم داغونم

با شلوارک میری تو آسانسور عکس میگیری لوکیشن میزنی دبی؟  پشت سرتو نگا کن نوشته استیل البرز ..  در آسانسور بزنه به کمرت ملعووون⁦O_o⁩                                                                                                                 من جواب « چه خبر » اولی رو بزور میدم بعد تو  میگی « دیگه چه خبر » ؟؟؟!!    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برید الان پخش زنده صحن امام رضا آروم میشید😭💚💚💚💚یا ضامن آهو یا امام رضا نگاهی به دل ما بنداز

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍

منم حالم خیلی بد خیلی،سه ماه پیش کرونا داشتم بعد اون قلبم درد میکنه و افسردگیم شدید تر شده بچه میخوام نمیشه،خودم رو گم کردم از رحمت خدا نا امید شدم حمله های پانیک بهم دست میده نه میتونم زندگی کنم و نه دوست دارم بمیرم یجورایی همه چی برام سیاه،آیا نجات دهنده ای هست؟

کجا داره نشون میده 

بزن گوگل پخش زنده صحن امام رضا

اولا سلام 😁😊❤️ دوما اینکه خانم‌های باردار که خدا لطف کرده بهشون بچه داده واسه ما هم که منتظر بچه هستیم دعا کنن که خدا لطفشونو شامل حال ما هم بکنن سوما سپاس و تشکر😁❤️چهارما ۸سال انتظار کم نیستا☹️😁ولی حتما حکمتی هست 😊پنجما اینکه ۸سال بی بی چک زدم دیگه شده عضو خونوادم خانم بی بی چک😁❤️ ای وی اف کردم نشد که نشد 😯ششم اینکه سال دیگه مطمعنم نی نی مو بغل میکنم عکسشو میزارم همه بگن کو کو😁👍👍👍عاشقتونم❤️❤️❤️شکر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻الان شکر خدا😍😍😍😍😍😍😍😍 دوماه که بچه هام بغلم ۲قلو 😍😍😍😍😍😍گر صبر کنی زغوره حلوا سازی 😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش