این ماه امپول اچ سی جی زدم دوفاستونم از15پریودی مصرف کردم الان 9روزقطع کردم ولی پریودنشدم منظم نیستم سینه هام دردمیکنه خیلی زودددمیرم دستشویی بایدببخشیدیبوستم گرفتم امروزم حالت تهوع دارم ازصبح این علائمارواین ماه دارم ولی 4سال بیبیچک منفی دیدم میترسم بزنم حالاچکارکنم زعفرون دم کنم بخورم یا نه گیج شدم