2777
2789
عنوان

چیکارکنم؟😔😔

70 بازدید | 11 پست

اصن نمیتونم برم توقیافه وسط دعواخندم میگیره گندزده میشه به ابهتم وقتی یکی ناراحتم میکنه میادچندتاادا اصول درمیاره نمیتونم جلوخندموبگیرم واین خیلی بده واسم مخصوصاوسط دعواکه فحش وفحش کاریه خندم میگیرع وهمه فک میکنن بایه دیوونه سروکاردارن

خدایاشکرت بابت همه چیز

من کلی حرف شنیدم سر این اخلاقم 

 دختری که عاشق ماه شد🌙🫧  به کردی و ترکی مسلطم ☻️🌙❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌                    هیچ ملکه ای نگران حرفایی که مردم در موردش میگن نیست چون خودش باور داره یه ملکه س👸 قوی تر از خودم نمیشناسم چون فقط خودم میدونم چقدر سختی کشیدم ولی قوی تر از قبل ادامه دادم چون رویاهام برای تحقق به یه دختر سرسخت و مبارز احتیاج داره نه یه دختره افسرده و گوشه گیر👸

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کاش من مث توبودم خسته شدم شوهرم انقداذیتم میکنه بعدمیادچندتامسخره بازی درمیاره کلایادم میره

من پسر هستم

زیادی جدی ام

خنده وشوخیم برای افراد خاصیه ونمیتونم باهمه بخندم..

دوس داشتم‌کمی بیشتر خنده رو باشم

(کاربر مرد)
سرکدوم اخلاقت؟؟؟

همین خندیدن وسط دعوا 

 دختری که عاشق ماه شد🌙🫧  به کردی و ترکی مسلطم ☻️🌙❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌                    هیچ ملکه ای نگران حرفایی که مردم در موردش میگن نیست چون خودش باور داره یه ملکه س👸 قوی تر از خودم نمیشناسم چون فقط خودم میدونم چقدر سختی کشیدم ولی قوی تر از قبل ادامه دادم چون رویاهام برای تحقق به یه دختر سرسخت و مبارز احتیاج داره نه یه دختره افسرده و گوشه گیر👸
من پسر هستم زیادی جدی ام خنده وشوخیم برای افراد خاصیه ونمیتونم باهمه بخندم.. دوس داشتم‌کمی بیشتر ...

وای خوشبحالت واقعا خنده زیادم خوب نیس

خدایاشکرت بابت همه چیز
نمیدونم چجوری جلوخندموبگیرم دیگه هیشکی جدیم نمیگیره 

من الکی الکی خندم میگیره فکر میکنن دارم مسخره میکنم

 دختری که عاشق ماه شد🌙🫧  به کردی و ترکی مسلطم ☻️🌙❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌                    هیچ ملکه ای نگران حرفایی که مردم در موردش میگن نیست چون خودش باور داره یه ملکه س👸 قوی تر از خودم نمیشناسم چون فقط خودم میدونم چقدر سختی کشیدم ولی قوی تر از قبل ادامه دادم چون رویاهام برای تحقق به یه دختر سرسخت و مبارز احتیاج داره نه یه دختره افسرده و گوشه گیر👸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792