2777
2789

نمیکنم والا :/

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با اجازه اسی 

لطف میکنید نقاشی پسرم رو لایک کنید ممنونم🌹

https://ajorbajor.ir/naghashi/1042667

دلا نزد کسی بنشین که او از دل خبر دارد                                                         به زیر آن درختی رو که او گل‌های تر دارد
چشم و اینستا ب لطف دعای شما قطع شد 

😅بخدا اینقدر حالم ازشون بهم میخوره،کل انستا پرشده ازبلاگر،اخه چه وضعشه زندگیتون رو گذاشتید براتماشا،هیچکی نمیخوره ونمیپوشه فقط شمایید

😅بخدا اینقدر حالم ازشون بهم میخوره،کل انستا پرشده ازبلاگر،اخه چه وضعشه زندگیتون رو گذاشتید براتماشا ...


اینا پوششونم عاریس،از لباسایی که برا تبلیغ میارن تنشون میکنن کلی پول در میارن

خدایا شکرت که یه بار دیگه مهربونیت را به رخم کشیدی 😍ممنونم که پسرمو بهم برگردوندی خدایا سالم بزار بغلم🤲🤲🤲عاشقتم خدا❤️💫خدای خوبم،خودت بهتر از زندگیم با خبری،خودت خوب میدونی تو دلم چه خبره،میدونم مثل همیشه دستمو میگیری،میدونم تنهام نمیزاری،خدایا میشه پسرمو بهم برگردونی🥺 دلم پر میکشه واسه دیدنش،خدایا ناشکری نمیکنم عاشق دو تا دسته گلمم،ولی من زیاده خواهم پسرمم میخوام چون میدونم تو کریمی،تو رحیمی،تو غفوری،چون میدونم بخوای بدی میدی،خدایا امیدم به توعه نا امیدم نکن،دوستت دارم چون میدونم جات تو دلمه چون خودت گفتی تو دلای شکسته جا داری💞

بنظرم کسایی مثه شقایق محمودی وسوگنگ ؛سرناامینی ؛وخیلی کسا ک یادم نمیاد اینا واقعا هنردارن استعداد دارن و قشنگه کاراشون خدایی میخندونن خیلی خوبن ولی کسایی مثه دنیاجهانبخت😐😐😐😐ندا😐😐اینا اخهههه نمیفهممممم چیکار میکنن ک مثلا دنبالشونم میکنن یه مشت ...😐😐😐

چه ناعادلانه سکوت کرده ایم...:)
باشه باشه حرص نخور 

عزیزم سراسریه یکی پیام گزاشته بود ایران نیست ولی اونحام قطعه درست میشه

خدایا شکرت که یه بار دیگه مهربونیت را به رخم کشیدی 😍ممنونم که پسرمو بهم برگردوندی خدایا سالم بزار بغلم🤲🤲🤲عاشقتم خدا❤️💫خدای خوبم،خودت بهتر از زندگیم با خبری،خودت خوب میدونی تو دلم چه خبره،میدونم مثل همیشه دستمو میگیری،میدونم تنهام نمیزاری،خدایا میشه پسرمو بهم برگردونی🥺 دلم پر میکشه واسه دیدنش،خدایا ناشکری نمیکنم عاشق دو تا دسته گلمم،ولی من زیاده خواهم پسرمم میخوام چون میدونم تو کریمی،تو رحیمی،تو غفوری،چون میدونم بخوای بدی میدی،خدایا امیدم به توعه نا امیدم نکن،دوستت دارم چون میدونم جات تو دلمه چون خودت گفتی تو دلای شکسته جا داری💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز