2777
2789
عنوان

واقعن یعنی چی؟

47 بازدید | 3 پست

این بازیگرا دست گیرشون که میگن از آب طلا ساخته شده مثلا که چی ؟فوقش بچه هات خراب میکنن یکی دیگه دستگیرو رو میخری انقدم تو اینستا هم از خونه هاشون میزارن که نگو بابام باشه فهمیدیم خونت طلاست فقط نکن تو چشم بقیه اصلا خودتم از طلا ساخته شدی انگار واسه مردم زندگی میکنن 😐😐😐😐😐😐😐😐

من همون دختری هستم که تو ۱۶ سالگی بهش تجاوز شد........مامان چرا به من باور نداری؟مگه دست خودم بود بهم تجاوز شد.......میدونم از اینکه منو به دنیا اوردی پشیمونی.........من عامل تمام بدبختیای تو هستم.........میدونم داداش دوقلومو بیشتر از من دوست داری.......مامان چرا منو مجبور کردی به خاطر تو تاپیک بزنم و چند کاربر بهم توهین کنن......ولی یه ذره منو تحمل کن قول میدم تنهات میذارم که راحت شی.......مامان چرا وقتی من مجرد بودم منو مجبور کردی بی بی چک بذارم فقط به خاطر اون حرف فالگیر........با اینکه منو دوست نداری ولی یه تار موی تورو با دنیا عوض نمیکنم......فقط قول بده به خاطر من گریه نکنی چون من تو این دنیا مسافرم......اگه مردم بیا این امضا رو بخون تا بفهمی من قصدم ناراحت کردن تو نبود کاشکی میتونستم بهت بگم چه قدر دوست دارم ولی تو به من شک میکنی به من اعتماد نداری.......

کی دستگیرش از طلاس؟

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

کی دستگیرش از طلاس؟

یکی از بازیگرا

من همون دختری هستم که تو ۱۶ سالگی بهش تجاوز شد........مامان چرا به من باور نداری؟مگه دست خودم بود بهم تجاوز شد.......میدونم از اینکه منو به دنیا اوردی پشیمونی.........من عامل تمام بدبختیای تو هستم.........میدونم داداش دوقلومو بیشتر از من دوست داری.......مامان چرا منو مجبور کردی به خاطر تو تاپیک بزنم و چند کاربر بهم توهین کنن......ولی یه ذره منو تحمل کن قول میدم تنهات میذارم که راحت شی.......مامان چرا وقتی من مجرد بودم منو مجبور کردی بی بی چک بذارم فقط به خاطر اون حرف فالگیر........با اینکه منو دوست نداری ولی یه تار موی تورو با دنیا عوض نمیکنم......فقط قول بده به خاطر من گریه نکنی چون من تو این دنیا مسافرم......اگه مردم بیا این امضا رو بخون تا بفهمی من قصدم ناراحت کردن تو نبود کاشکی میتونستم بهت بگم چه قدر دوست دارم ولی تو به من شک میکنی به من اعتماد نداری.......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز