2789
عنوان

پروپرانول

261 بازدید | 26 پست

بچه ها اگر کسی با خوردن این قرص صبح ضربان قلبش بیاد رو ۵۹ 

باید قطش کنه؟؟

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره دیگه خیلی کمه باید بره دکتره

نه بعدش خوب شدم...اخه ضربانم رو ۱۲۰ بود با دو روز خوردن صبحی یهو اومد رو ۵۹

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

آره کمه من خودم میخورم ولی نهایت ضربان قلبمو از حدودای ۱۱۳ اینا میاره تقریبا تا ۸۰  و خورده ای ولی ۵۹ واقعا کمه و میتونه خطرناک باشه 

آنچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو                                         تو خداوند آرزوهای محالی                                                عاشق خودمم چون هیچ وقت خسته نمیشم و دست از جنگیدن برای رسیدن به آرزوهام برنمیدارم                                             یه دختر قوی ....
آره کمه من خودم میخورم ولی نهایت ضربان قلبمو از حدودای ۱۱۳ اینا میاره تقریبا تا ۸۰  و خورده ای ...

اهان ممنونم

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

من ی صبح ی شب میخورم میاد رو  ۷۵ ۷۰

دکتر واس من گفتع این خوبه

دیگ نمیدونم

پرواز را به خاطر بسپار ، پرنده مردنیست…✨.                                            •دُختِ پَروانهِ🦋                                                       •اُردیبهشتی🌿                                                                              •مُتاهِل💍                                                                          
اگه ضربانت پایینه نخور دکتر برای منم منع کرده چون پایینه ضربانم

اره درسته

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
من ی صبح ی شب میخورم میاد رو  ۷۵ ۷۰ دکتر واس من گفتع این خوبه دیگ نمیدونم

اره منم ولی یهو اومد رو ۵۹

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

تپش قلب نرمال بستگی ب سن دار و فعالیت و جنسیت داره

ولی از ۶۰ تا ۱۰۰ طبیعیه فک میکنم

پرواز را به خاطر بسپار ، پرنده مردنیست…✨.                                            •دُختِ پَروانهِ🦋                                                       •اُردیبهشتی🌿                                                                              •مُتاهِل💍                                                                          
تپش قلب نرمال بستگی ب سن دار و فعالیت و جنسیت داره ولی از ۶۰ تا ۱۰۰ طبیعیه فک میکنم

بله از ۶۰ طبیعیه ..

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
اره منم ولی یهو اومد رو ۵۹


بار چندمته خوردی؟؟؟

همیشه میاد رو ۵۹؟

پرواز را به خاطر بسپار ، پرنده مردنیست…✨.                                            •دُختِ پَروانهِ🦋                                                       •اُردیبهشتی🌿                                                                              •مُتاهِل💍                                                                          
اهان ممنونم

با چه دوزی استفاده کردی عزیزم ؟؟

آنچه در فهم تو آید آن بود مفهوم تو                                         تو خداوند آرزوهای محالی                                                عاشق خودمم چون هیچ وقت خسته نمیشم و دست از جنگیدن برای رسیدن به آرزوهام برنمیدارم                                             یه دختر قوی ....
بار چندمته خوردی؟؟؟ همیشه میاد رو ۵۹؟

دو بار بیشتر نخوردم...برا اولین بار بود بعد کرونام ضربان قلبم رو ۱۰۰ یا ۹۰ بود .

دکتر دادبهم .

بعد امروز صبح شانسی ضربان قلبم گرفتم ۵۹ بودد

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز