همه بذی های نامزد یا شوهرشون میگن گفتم من خوبی هاش رو بگم فوق العاده کاریه و خیلی هوای کارگراش رو داره هرشب بهشون زنگ میزنه ببینه کاری ندارن یا چیزی نیاز ندارن ،همیشه دستای من می بوسه و اصلا توی دعوا بهم بی احترامی نمیکنه خیلی عصبی بشه خودش رو فحش میده ،عاشق اینکه من پیشرفت کنم و همیشه همه جا پشتیبان ک من درس بخونم یا برم سرکار 🥰فوق العاده با خانوادم مخصوصا با مادر و برادرم خوبه و باهاشون رفیقه
دستپختش هم عالیه