2777
2789
عنوان

کمکم کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 150 بازدید | 24 پست
بله دیگه خوابه.، 

اوف من بودم لت و پارش کرده بودم.  بمیره ایتقدر نخوابه بچه نصف شب چقدر گریه کرده هنوز خوابه؟؟  چطور پدریه

پسرم تو چقدر دلت پاکه که با یه بار گفتن حاجتت به امام رضا منم به حاجتم رسوندی خواهر کوچولوت داره میاد همدم تنهایی هات میشه. قربون دوتایی تون مادر بره که تنها امید من شدین تو این زندگی😘😘😘😘😘😘 تمام زندگیم فدای پسر و دخترم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوف من بودم لت و پارش کرده بودم.  بمیره ایتقدر نخوابه بچه نصف شب چقدر گریه کرده هنوز خوابه؟؟&nb ...

زیاد گریه نکرد سریع آروم میشد می‌خوابید شوهرم بیدارشد دید خونش بنداومد دوباره خوابید

زیاد گریه نکرد سریع آروم میشد می‌خوابید شوهرم بیدارشد دید خونش بنداومد دوباره خوابید

علتش رو جویا شو ببین برا چی بوده چون بی دلیل نمیشه

پسرم تو چقدر دلت پاکه که با یه بار گفتن حاجتت به امام رضا منم به حاجتم رسوندی خواهر کوچولوت داره میاد همدم تنهایی هات میشه. قربون دوتایی تون مادر بره که تنها امید من شدین تو این زندگی😘😘😘😘😘😘 تمام زندگیم فدای پسر و دخترم

ببرش بیمارستانی  اورژانسی

خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو  رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره  خونه دارش کن  خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی  پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین      ❤❤❤

بجای چت کردن پاشو برو به بچت برس

خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو  رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره  خونه دارش کن  خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی  پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین      ❤❤❤

نمیخوام منفی بحرفم یا نمیدونم اصا راسته یا دروغ ولی اگه راست باشه و بچه هیچ مشکلی نداشته بوده باشه...ممکنه از ماورالطبیعه باشه...چون بچه نوزاد و باید پیشش باشی وگرنه ی جنی ب اسم آل میاد بچتو اذیت میکنه...ببرش دکتر اگ تشخیص نداد بیماریشو من حدس میزنم این باشه و در این صورت باید ببریش پیش ی دعانویس قبل اینک بچتو با بچشون عوض نکردن...هدفشون همینه... 

نمیخوام منفی بحرفم یا نمیدونم اصا راسته یا دروغ ولی اگه راست باشه و بچه هیچ مشکلی نداشته بوده باشه.. ...

چی میگی.. من هیچ وقت بچمو تنها نذاشتم این حرفت خیییلی منو ترسوند 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792