2777
2789
من دارم ولی تنگی نفس ندارم..شربت آنتی رفلاکس عالیه

ممنونم.🙏

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره من سالهاست دارم و تنگی نفس هم دارم

همش حس میکنم نفسم بالا نمیاد،مخصوصا موقع دراز کشیدن

یاد پدرم افتادم که می گفت: نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن. هر کی هر چی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدم ها عقیده ات را که می پرسند، نظرت را نمی خواهند، می خواهند با عقیده ی خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدم ها بی فایده است.
اره من سالهاست دارم و تنگی نفس هم دارم همش حس میکنم نفسم بالا نمیاد،مخصوصا موقع دراز کشیدن

عزیزم مخصوصا موقع خواب بیدارت میکنه؟؟

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
عزیزم مخصوصا موقع خواب بیدارت میکنه؟؟

تو خواب گاهی آره

یاد پدرم افتادم که می گفت: نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن. هر کی هر چی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدم ها عقیده ات را که می پرسند، نظرت را نمی خواهند، می خواهند با عقیده ی خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدم ها بی فایده است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز