2777
2789
عنوان

وام خونگی .

122 بازدید | 11 پست

بچع ها پیش کسی برا وام خونگی ثبت نام کردم . بعد از چن ماه انصراف دادم . بعد گف پولی که دادین اول برج ۶ بهتون میدم . الان پیام میدم پیاما رو سین میکنه ‌ اما جواب نمیده ‌تا اون روز پیادم داد تا تا ۳۰ برج ۶ صبر کن تا بهت بدم . الان دبروز هم پیام دادم فقط سین کرد . اشنا هم هس .یه پیام بگین که هم محترمانه باشع هم با قاطعیت باشه دیگه خستم کرده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گف تا ۳۰ برج ۶ الان چن روزی هم که گذشته . خونشون یه شهر دیکه هس

زنگ بزن خب.با یه خط دیگه

عشق ها میمیرند...رنگ ها رنگ دگر میگیرند.و فقط خاطره هاست... ک چه شیرین و چه تلخ...دست ناخورده ب جا می مانند
یه بار هم بهش زنگ زدم

کلا نمیدونم چرا بعضیا اینطورین این اتفاق برای پدر خودمم افتاد برای پول خودتم باید التماس کنی

عشق ها میمیرند...رنگ ها رنگ دگر میگیرند.و فقط خاطره هاست... ک چه شیرین و چه تلخ...دست ناخورده ب جا می مانند
آره خودمم خییلی اذیتم ‌. آدم برا پول خودش هم منت میکشه تا بهش بدن

با خط دیگ بهش زنگ بزن خجالت نکش.اونقد پیام بده تا برداره

عشق ها میمیرند...رنگ ها رنگ دگر میگیرند.و فقط خاطره هاست... ک چه شیرین و چه تلخ...دست ناخورده ب جا می مانند

پیامو‌بیخیال بهش زنگ بزن بگو پولمو احتیاج دارم لطفا برام واریزش کن گفته بودی تا اخر شهریور واریز میشه پس چیشد 

ما اگه زندگیمون جذاب بود که روزی سه بار گوشیمونو شارژ نمیکردیم👌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز