بچه ها ی اهنگ از اصف اریا هست ی کم قدیمیه ..تکیه زده ب دیوار میخونه ..کسی اسم اهنگو میدونه تو نت نتونسم پیداش کنم بعد انگار چن نفر جلوش میرصن البته مردن تکنو میرقصن
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)