2789
عنوان

لبیک یا حسین

52 بازدید | 5 پست

میشه دعا کنید که این ماه انتقال جنینم مثبت بشه  

خدایا شکرت خدایا به همه چشم انتظارا بچه بده ممنون امام رضا جان برا سلامتی دختر عزیز تر از جانم زهرا ساداتم یه صلوات میفرستی 🥰تویی که داری الان این امضا رو میخونی و چشم انتظار نی نی هستی امیدوار باش و کم نیار و دنبال درمانت برو 

میشه برام صلوات بفرستید و دعام کنید خواهشااا

دعام کنید دکتر بگه جواب ازمایشم خوب و سالمه

ان شاء الله به امید خدا🙏🏻🙏🏻

اسمم مریم هس 

خیلی محتاج دعام 

اینجا تنها جایه که میتونم ازتون خواهش کنم دعام کنید

استرس و نگرانی دارم

دعام کنید لطفااا



اجرتون با اباعبدالله حسین (ع)🖤💚❤️


دعات کردم عزیز

دعام کن لطفا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اعتقاداتمو از دست دادم. ولی هنوز به خدا امید دارم. از خدا میخوام کمکت کنه‌ . امام حسین برای آدم خوباس

آمین شود هر آنچه می پنداری....الهی که خدا به همه اونایی که نی نی میخوان، نی نی سالم و صالح بده. خدای مهربانم نی نی منم سالم بهم برسون. خدای خوبم من غیر از تو کسی ندارم. نا امیدم نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز