ferinaz7900 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/02 تعداد پست: 1397 عنوان دیجی کالا 104 بازدید | 12 پست وقتی فرایند خرید رو کامل میکنم میزنه بازه زمانی رو تعیین کنید در حالی که هزینه ارسال ۱۲ تومنه علاوه بر اون ۲۶ تومنم برای بازه زمانی میخواد عادیه؟ 1400/07/01 | 18:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatishko80 عضویت: 1398/08/12 تعداد پست: 98941 نخریدم تاخالا وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔
mahgolمهگل عضویت: 1398/12/29 تعداد پست: 2799 عکس بفرست از اون صفحه بیا گره بزنیم رشته امیدمان را به انگشت سبابه خدا؛ او هیچگاه ما را میان حادثه رها نمیکند❤️ پسرم باراد دنیای مامانشه ☺️👶🏻
gharibe_ashena عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 10557 یه هزینه ارسال باید باشه اون دومی لابد هزینه ارسالیه که فروشنده میگیره
کاربر93 عضویت: 1399/01/22 تعداد پست: 11667 وا مگمیشه هزینه ارسال که همون ۲۶تومنه فقط 4 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40
ferinaz7900 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/02 تعداد پست: 1397 یه هزینه ارسال باید باشه اون دومی لابد هزینه ارسالیه که فروشنده میگیره دوتا از کالا هارو زده هزینه ارسال... نمیشه همه رو باهم با یه هزینه ارسال بخرم؟
ferinaz7900 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/02 تعداد پست: 1397 وا مگمیشه هزینه ارسال که همون ۲۶تومنه اره من جا به جا خوندم ۲۶ هزینه ارساله و یه کالای دیگه رو که فروشنده میفرسته هزینه ارسالش ۱۲ تومنه
mahgolمهگل عضویت: 1398/12/29 تعداد پست: 2799 فرستادم خب این کلا زده ۲۶هزینه ارسال بازه زمانیم ی چیز مشخصیه بابتش پول نمیگیره فقط گفته روز ارسالو مشخص کنی بیا گره بزنیم رشته امیدمان را به انگشت سبابه خدا؛ او هیچگاه ما را میان حادثه رها نمیکند❤️ پسرم باراد دنیای مامانشه ☺️👶🏻
gharibe_ashena عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 10557 دوتا از کالا هارو زده هزینه ارسال... نمیشه همه رو باهم با یه هزینه ارسال بخرم؟ چرا میشه منم همین کارو کردم پایین اون سفارش نوشته ارسال توسط دیجی کالا باید بزنی روش
تام_وجری1 عضویت: 1394/04/25 تعداد پست: 10960 وقتی دوتا فروشنده جدا باشه دوتا هزینه ارسال میگیرهشما باید یکیش کنید نوشته پایینش وونو میزنه با اون یکی میاد