واااااای خداااا
یعنی به هر کی بگی بابام دکتری داره و استاد دانشگاس میگه به بهههه چه ادم روشن فکریییییی
ولی اگه دو کلمه باهاش حرف بزنی بوی گند افکارش کل اتاقو برمیداره
فقط مردا خوبن زنا بدن و
زنا مقصرن و
مثلا الان با استاد زن کلاس داشتم
صداشو شنیده میگه زنا عقده این
😐😐😐😐😐😐😐😐
بچه ها منم خیلی تو شرایط بدیم
سر هر حرفی ۳ ۴ روز اعصابم درگیره
به هیچ وجهم زیر بار نمیره یعنی حرف توش سازگار نیست
مامانم هم بی تقصیر نیست از اوناس که کلا همه چیو میندازه تقصیر زنا دیگه خودتون بخونید داستانو ،ولی دیگه به زبون نمیاره
حالا بابام ادم موفقی نیست هر چی داره از صدقه سری مامانمه ولی.....
چیکار کنم بین این دوتا
همینجوریم هیچی باهاشون حرف نمیزنم
همشم تو اتاقمم محلشونم نمیزارم
از این به بعدم بخوام کلاسو صبط کنم هندزفری میزارم صداش نیاد
اعصابمو خورد کنن