2777
2789
عنوان

پدرم زن ستیزه

377 بازدید | 14 پست

واااااای خداااا

یعنی به هر کی بگی بابام دکتری داره و استاد دانشگاس میگه به بهههه چه ادم روشن فکریییییی

ولی اگه دو کلمه باهاش حرف بزنی بوی گند افکارش کل اتاقو برمیداره

فقط مردا خوبن زنا بدن و 

زنا مقصرن و 

مثلا الان با استاد زن کلاس داشتم 

صداشو شنیده میگه زنا عقده این

😐😐😐😐😐😐😐😐

بچه ها منم خیلی تو شرایط بدیم 

سر هر حرفی ۳ ۴ روز اعصابم درگیره 

به هیچ وجهم زیر بار نمیره یعنی حرف توش سازگار نیست

مامانم هم بی تقصیر نیست از اوناس که کلا همه چیو میندازه تقصیر زنا دیگه خودتون بخونید داستانو ،ولی دیگه به زبون نمیاره

حالا بابام ادم موفقی نیست هر چی داره از صدقه سری مامانمه ولی.....

چیکار کنم بین این دوتا

همینجوریم هیچی باهاشون حرف نمیزنم

همشم تو اتاقمم محلشونم نمیزارم

از این به بعدم بخوام کلاسو صبط کنم هندزفری میزارم صداش نیاد 

اعصابمو خورد کنن


وای وای

وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪ‌ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪ‌ﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧ‌ﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻‍♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩‍🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔

باهاش بحث نکن اعصابت خورد میشه

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای خدا😑

از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲
من باهاش صحبت نمیکنم اصلا خودش صدارو شنیده میگه


اهمیت نده..میدونم سخته ولی هرکس افکاری داره..شما ب افکارخودت توجه کن.. هر آدمی یه جوره.قرار نیست ثابت کنی که اون درست فکر میکنه یا خودت.. کارِ خودت رو انجام بده. گفت تو هم بگو مردا هام فلانن..البته اگه تحمل کنی و جواب ندی هم خوبه.

والا من هفته قبل ۸ صبح رفتم دانشگاه فقططططط یه استاد خانوم بود که مرتب  و با برنامه داشت کار میکرد.

آقایون همه ساعت ۱۰ به بعد پیداشون شده بود😂


البته از نظر اخلاقی همشون خوبن

اهمیت نده..میدونم سخته ولی هرکس افکاری داره..شما ب افکارخودت توجه کن.. هر آدمی یه جوره.قرار نیست ثاب ...

بهش میگم مردا هم فلانن

میگه نه بابااااا

اخه حرصم از این میگیره که خودش هیچی نداره هرچی داره از مامانمه که اونم زنه

حیف مامانم واقعا

حیف 

والا من هفته قبل ۸ صبح رفتم دانشگاه فقططططط یه استاد خانوم بود که مرتب  و با برنامه داشت کار می ...

خودشم میدونه داره چرت میگه

یه استاد خوب مرد نداریم

هرچی منضبط و منظمن فقط زنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درد دل

pesareiran | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792