2777
2789
عنوان

بانک شهر

730 بازدید | 16 پست

سلام دوستان ببخشید کیا تو بانک شهر حساب دارن؟ معتبره؟و اینکه من یه پولی دارم که شاید یهو لازمم بشه نمیشه ریسک کرد طلا خرید به نظرتون بزارم بانک شهر یا کسی راه حل بهتری سراغ داره؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام خیلی بانک خوبیه زیرنظر شهرداری هستش  بذارید گنجینه زرین

بعد اگه لازمم بشه بخوام بردارم ازم کسر نمیکنن به عنوان جریمه ؟ یا مثلا از اینا نیست که میگن وابسته به بورسه اگه بورس بریزه از اصل پولمم کسر بشه؟

من چند ساله بانک شهر حساب دارم. سود بیشتری از بقیه بانک ها میده. کاملا هم معتبره.

زیر نظر بانک مرکزی هست. بانک شهرداری هاست و گردش مالی بالایی داره.


تو رو خدا زود لغو کاربری نکنین از خواهر شوهر زن داداش عروس همسایه ی مادربزرگ خاله م سیمکارت گرفتم😭🤪
بعد اگه لازمم بشه بخوام بردارم ازم کسر نمیکنن به عنوان جریمه ؟ یا مثلا از اینا نیست که میگن وابسته ب ...

نه عزیزم مشکلی نیست

بعد از یکماه میتونی پولت روبرداری بدون کم کردن ازش

تو رو خدا زود لغو کاربری نکنین از خواهر شوهر زن داداش عروس همسایه ی مادربزرگ خاله م سیمکارت گرفتم😭🤪
سودش چنددرصده؟؟سپرده کوتاه مدت

کوتاه مدت نمی دونم از شعبه ها باید بپرسید. تنوع سپرده هاشون هم زیاده

تو رو خدا زود لغو کاربری نکنین از خواهر شوهر زن داداش عروس همسایه ی مادربزرگ خاله م سیمکارت گرفتم😭🤪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز