2777
2789
عنوان

اسپرم صفر

508 بازدید | 31 پست

سلام دوستان

شوهرمن توی ازمایشگاه معمولی ازمایش اسپرم میده اسپرم داره ولی مراکز نازایی صفره...هشت سال پیش بیوبسی بیضه شد اسپرم نبود..یعنی تایه مرحله ای رشد میکردن بعدمتوقف میشدن...کسی مثل مابوده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شمامیخاین چیکارکنین اهدایی بگیرید

والا الان کرونا گرفتیم ان شاالله خوب بشم شاید برم پرورشگاه بچه بیارم اسممون تو نوبت اهدایی هست ولی زنگ نزدن

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
کدوم بیمارستان اخه به این زودیا زنگ نمیزنن که..بابدبری خصوصی

عزیزم خوندی پیام قبلیمو پاکش کردم چون نمیخواستم اسم شهر و بگم

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
میشه بگید چطوری اسپرم را میگرن از طرف برام سوال شده

قوطی میدن ب طرف تو ازمایش تو ی اتاق تنها جق بزنه بریزه تو قوطی زود بررسی بشه

دیگ چیزی نمونده ک‌بغل بگیرمت دی ماه زمینی میشی رویایه بچگیام تعبیر شد منو بابا مرتضی بی صبرانه منتظرتیم رادمان مامان ❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز