2777
2789
عنوان

تخمک گذاری

231 بازدید | 21 پست

من تنبلی تخمدان دارم ولی شدید نیست این ماه گلوکوفاژ میخورم، دیروز روز دوازدهم پریودیم بود درد تخمدان وزیر شکم داشتم با ترشح سفید وابکی نیست یجورایی کش دار . ممکنه تخمک گذاریم بود؟ تو این روزا هم اقدام داشتم 

اره عزیزم حتما بوده

خداجونم امسالم رد شد و من موندم و کلی حسرت دوباره.. ک وای اگ باز تا عید باردار نشم چی... هزار تا سوال خیال بسمه واقعا بسمه چند ساله زندگیم شده جهنم چشام ضعیف شد روحم داغون شد عیبی نداره من بازم از خودت میخام شاید دلت ب رحم بیاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا؟ ممکنه این ماه باردار شم یعنی.. میترسم به خودم امید بدم بعد هیچی نباشه تو روزای تخمک گذاری ا ...

اقدام کن تو ی شب درمیون من خودمم ی ساله تو اقدامم ایشالا ک زود باردار شی و مث من انقد تو انتظار نباشی 

خداجونم امسالم رد شد و من موندم و کلی حسرت دوباره.. ک وای اگ باز تا عید باردار نشم چی... هزار تا سوال خیال بسمه واقعا بسمه چند ساله زندگیم شده جهنم چشام ضعیف شد روحم داغون شد عیبی نداره من بازم از خودت میخام شاید دلت ب رحم بیاد
واقعا؟ ممکنه این ماه باردار شم یعنی.. میترسم به خودم امید بدم بعد هیچی نباشه تو روزای تخمک گذاری ا ...

اره حتما میگیره البته فقط تخمک مهم نیس ک استرس اسپرم همه چی دخیله

خداجونم امسالم رد شد و من موندم و کلی حسرت دوباره.. ک وای اگ باز تا عید باردار نشم چی... هزار تا سوال خیال بسمه واقعا بسمه چند ساله زندگیم شده جهنم چشام ضعیف شد روحم داغون شد عیبی نداره من بازم از خودت میخام شاید دلت ب رحم بیاد
به داروخونه فقط بگم کیت تخمک گذاری؟ قیمتش چقده وچنتا بخرم

بگو کیت تخمک مدیکور میخام ۵ تا دونه اش ۹ تومن 

حتما با ادرار دوم صبحت بزن و شب زیاد اب نخور 

ادرارت باید روشن نباشه 

تا کیت درست نشون بده

 وقتی مثبت شد ۱۲ تا ۳۶ ساعت دیگه تخمک آزاد میشه حتی کیت بزنی میبینی منفی شده یعنی آزاد شده

اقدام کن تو ی شب درمیون من خودمم ی ساله تو اقدامم ایشالا ک زود باردار شی و مث من انقد تو انتظار نباش ...

والا خودم بیشتر شیش ماه اقدام داشتم اما نمیرفتم دکتر تا اینکه یه ماه پیش رفتم و گفت تنبلی داری وگلوکوفاژ داد این ماه خوردم دعا میکنم زودتر باردار شیم انتظار سخته

والا خودم بیشتر شیش ماه اقدام داشتم اما نمیرفتم دکتر تا اینکه یه ماه پیش رفتم و گفت تنبلی داری وگلوک ...

عزیزم پس حتما شوهرتم بفرس من خودم ب خوای اینک شوهرم مشکل نداره خیالم راحت بود درصورتی ک مشکل داشت بهتر زودتر برید تا خیالتون راحت بشه 

خداجونم امسالم رد شد و من موندم و کلی حسرت دوباره.. ک وای اگ باز تا عید باردار نشم چی... هزار تا سوال خیال بسمه واقعا بسمه چند ساله زندگیم شده جهنم چشام ضعیف شد روحم داغون شد عیبی نداره من بازم از خودت میخام شاید دلت ب رحم بیاد

راستی ما تو تلگرام ی گروه داریم اقدامیم اگ خواسی بگو لینک بدم بیا 

خداجونم امسالم رد شد و من موندم و کلی حسرت دوباره.. ک وای اگ باز تا عید باردار نشم چی... هزار تا سوال خیال بسمه واقعا بسمه چند ساله زندگیم شده جهنم چشام ضعیف شد روحم داغون شد عیبی نداره من بازم از خودت میخام شاید دلت ب رحم بیاد

منم با پریااا خانوم موافقم،خودمم چندماهه با استفاده از کیت میرم اقدام و هرماه سروقت پری میاد😔اسپرم شوهرم ضعیفه!استرسم دارم،دیگ قید بچه رو زدم😔

امضای زمان بارداری: لطفا برا سلامتی و شفای مادرم دعاکنید😔😔شاه پناهم بده🙏امصای جدید: لطفا برای سلامتی و شفای مادرم وپدرم دعاکنید😔😔خدایا کی به آرامش  میرسم؟؟ افسرده و خسته شدم، خدایا بهم رحم کن امیدم فقط تویی🤲
بگو کیت تخمک مدیکور میخام ۵ تا دونه اش ۹ تومن  حتما با ادرار دوم صبحت بزن و شب زیاد اب نخور&nb ...

یعنی بعد صبحونه با ادرار دوم؟اگه مثبت نشون داد اقدام‌کنم‌ همون روز تا روزِ بعدش؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792