2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

313 بازدید | 23 پست

سلام دوستان شب خوش ،من زایمان طبیعی داشتم هنوز بخیه ها نیفتادن ،نگرانم چندروز طول میکشه جذب بشه؟؟؟الان ۱۵روزاز زایمانم میگذره

آهای تو دوست عزیزبیا👈 میشه لطفا برای برآورده شدن حاجت هام دعا کنی ممنونتم دعاکردی ب لایک منم دعات کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی سخته زایمان طبیعی؟من میترسم 

نه زیاد ،کنار سختی شیرینیشم زیاد بعدشم راحت بچت بغل میگیری ولی سزارین نه دردسرش بعدازعمله،الانم که زایمان بی درد هست ک واقعا عالیه من خودم زایمانم بیدرد بود

آهای تو دوست عزیزبیا👈 میشه لطفا برای برآورده شدن حاجت هام دعا کنی ممنونتم دعاکردی ب لایک منم دعات کنم

برای منم نمی افتاد رفتم دکتر گفت آب بجوشون ده‌تا لیوان آب با ده‌تا قاشق نمک رو توی یه لگن تا حالا ازش استفاده نکردید بریز ولرم شد در حدی که پوست و نسوزونه اذیت نشی بشین توش روزی دوبار من استفاده کردم در عرض سه روز خوب شدم حتی یه بخیه هم باز شده بود بسته شد

برای منم نمی افتاد رفتم دکتر گفت آب بجوشون ده‌تا لیوان آب با ده‌تا قاشق نمک رو توی یه لگن تا حالا از ...

من از اول با سِرُم نمکی میشورم ولی اصلا تکون نخوردن

آهای تو دوست عزیزبیا👈 میشه لطفا برای برآورده شدن حاجت هام دعا کنی ممنونتم دعاکردی ب لایک منم دعات کنم
زایمان بی درد چجوریه دیگه؟یعنی دردنکشیدی واقعا؟

من اسپاینال شدم یعنی از کمرم آمپول زدن ،یک ساعت دردداشتم اونم خیلی شدید نبود بعداز آمپولم اصلا درد نداشتم

آهای تو دوست عزیزبیا👈 میشه لطفا برای برآورده شدن حاجت هام دعا کنی ممنونتم دعاکردی ب لایک منم دعات کنم
سرم فرق می‌کنه تا اینکه تو لگن بشینی منماز تو بیمارستان بهم سرم نمکی دادن فایده نداشت حتی بخیه هام د ...

حالا اینم امتحان میکنم چون واقعا سخته واذیت میشم

آهای تو دوست عزیزبیا👈 میشه لطفا برای برآورده شدن حاجت هام دعا کنی ممنونتم دعاکردی ب لایک منم دعات کنم
برای منم خیلی دیر افتادن هرچی خشک نگه داری و سشوار بگیری زودتر میفته

دم ب دقیقه سشوار دستمه دیگ خسته شدم

آهای تو دوست عزیزبیا👈 میشه لطفا برای برآورده شدن حاجت هام دعا کنی ممنونتم دعاکردی ب لایک منم دعات کنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792