2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا سه روز همینجوره    اب سیب بهش بده

با سرکه و سیب زمینی رو بدنش بذار

پاشویه 

همین   

تب پایین نمیاد طبیعیه   تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق

 امام باقر (عليه السلام) فرمود دعا قضا را رد می کند اگرچه ثبت و ضبط شده باشد. در ادامه روایت می‏فرماید: حضرت انگشت‎هایشان را مُشت کردند و به کنایه فرمودند اگر قضای تو به این محکمی هم باشد، خداوند آن را باز می‎کند! صدقه قضای قطعی را دفع می کند..
سرکه ندارم با پا شویه اینا میاد پایین تبش؟

بهتر میشه حرارتش کم میشه.با اب سرد نه هاااا اب ولرم باشه دستمال یکم نم دار باشه

سرچ کن درمان خانگی تب هر کدوم رو تو خونه داری انجام بده ولی اینا همش کمک درمان هست اصلش همون استامینوفن هست چهار ساعت یکبار و اگه پایین نیومد شیاف

الان اگه چهارساعت گذشته شیاف بزار اگه نداری اینو برو بخر همین‌الان

بهتر میشه حرارتش کم میشه.با اب سرد نه هاااا اب ولرم باشه دستمال یکم نم دار باشه سرچ کن درمان خانگی ...

خیلی ممنون عزیزم شیاف ندارم شوهرم و میفرستم بگیره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792