بچه ها من یکیووو خیلی دوسش دارم
چن ماه قبل بهش پیله کردم بگو دوست ندارم تا من ازت دل بکنم وقتی اینو گفتم محل نداد چن بار زنگ زد ک دعوام کنه من جواب ندادم
دوباره بعد چن روزپیله کردم ک بگو اونم گفت
بعد دوباره چنماه بعدش زنگ زد گفت میری رو اعصابم واس همین گفتم
بنظرتون واقعا دوسم داره یا ن