داشتیم با ماشین میگشتیم
آهنگ تصویر رویا داریوش پلی میشد
آیینه ماشین سمت من رو داد پایین
به من نگاه کرد
همراه با داریوش خوند:
تماشا کن چه بی رحمانه زیبایی... :) »
( عزیزای دلم من واسه دل خودم مینویسم ٫همه اتفاقات روز مره خودمو٫ لطفا نگید میخواستی به نمایش بزاری و بقیه رو ناراحت کنی❤️)