2777
2789
عنوان

کرونا نمیگیرن ؟

333 بازدید | 41 پست

بچه ها بعضی هاسیستم بدنشون چ جوریه که تالان کرونا نگرفتن؟؟حتی ی کرونایی تو خونشون بوده و نگرفتن؟

ایقد قوی هستن؟

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره عزیزم سیستم ایمنی بدنشون قویه 

رَبِّ هَبْ لی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً اِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاء         اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم 

دقیقا برادررشوهر منم گرفت جاریم با. اینکه حتی کارمندم هست و پیش برادر شوهرمم بود خداروشکر نگرفت،،اصلا تا الان نگرفت،، سیستم ایمنی قوی ای دارع،خودش ک . میگه روزی کم کم۳۰ لیوان اب و چای میخورم لابد بخاطر همین مایعاته ک نگرفتم😁

مامان ماهلین😘.       انشاالله هرکه بادردش میخوابد با درمانش بیدارشود..🙏.      ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده‌ایم ...️️

منم با كلي كرونايي ارتباط نزديك داشتم نگرفتم منظورم از ارتباط نزديك يعني بغل كردن بود و مثلا يكروز كامل كنارشون بودم خواهرم هم همراه خاله ام كه كرونا داشت رفت دو هفته بيمارستان موند به عنوان همراه بازم كرونا نگرفت

زهره خانمي ام با عضويت ٩٤بازم تركيدم 
منم با كلي كرونايي ارتباط نزديك داشتم نگرفتم منظورم از ارتباط نزديك يعني بغل كردن بود و مثلا يكروز ك ...

چقد خوب خیلی خوبه .. 

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
میگن یه عده میگیرن اما خفیف نمیشه گفت نگرفتن.ما سرما خوردگی مون گفتن کویید پزشک‌ها با وجود تست های م ...

ان شاالله

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

من تازگی گرفتم کرونا قبلش باکلی کرونایی رفت و امد داشتم و اصلا نمیگرفتم

اینی هم ک گرفتم مطمئنم بخاطر این بود که به مدت یک هفته از بس شور زدم و استرس داشتم سیستم ایمنیم ضعیف شده بود! اگرنه نمیگرفتم 

آره ما تا حالا نگرفتیم خیلی عجیبه ، دیروز هم واکسن زدم هم کلاسیام حالشون بد بود و تب داشتن ولی من چی ...

عزیزم بین این دودز  مراقب باش 

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792