31faei مدیر استارتر عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 2075 عنوان واکسن 216 بازدید | 18 پست سلام کسی تو سلامت کده خارک انقلاب واکس زده؟؟ بی نوبته؟ 1400/06/23 | 10:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
manijeh عضویت: 1398/02/27 تعداد پست: 1393 مارفتیم نیاوران بهداشت شمیرانات سریع زدیم اومدیم البته آخه مااز طرف کار همسرم بودیم رفتیم
صدف75 عضویت: 1399/04/01 تعداد پست: 12338 من اسلامشهرم ۵ روزه بی نوبت شده بالای ۱۸ میزنن کدوم مرکز زدی ❤️
رویای_خیس2 عضویت: 1395/10/08 تعداد پست: 39908 مارفتیم نیاوران بهداشت شمیرانات سریع زدیم اومدیم البته آخه مااز طرف کار همسرم بودیم رفتیم شمام سینوفارم زدین؟ 168
صدف75 عضویت: 1399/04/01 تعداد پست: 12338 مصلی رفتم زدم پارک فدک هم میزنن باشه ممنون فقط به کسی میزنن که اسلامشهر باشه یانه به تهرانی ها هم میزنن؟ ❤️
رویای_خیس2 عضویت: 1395/10/08 تعداد پست: 39908 باشه ممنون فقط به کسی میزنن که اسلامشهر باشه یانه به تهرانی ها هم میزنن؟ نه میزنناصلااا نپرسیدن از کجا اومدید کاری ندارن 168
صدف75 عضویت: 1399/04/01 تعداد پست: 12338 نه میزنن اصلااا نپرسیدن از کجا اومدید کاری ندارن آهان ممنون ❤️
صدف75 عضویت: 1399/04/01 تعداد پست: 12338 مصلی رفتم زدم پارک فدک هم میزنن میدونی تا کی میزنن بدون محدودیت سنی آخه من رفتم توسایتش زده ۴۲سال به بالا رو میزنه ❤️
فندق_سفید2 عضویت: 1397/11/10 تعداد پست: 9667 منم امروز پیخام برم بزنم از طرف سرکار همسرمانشاللخ ب زودی اعلام میکنن ازاد شدع کاملا همه برن بزنن
رویای_خیس2 عضویت: 1395/10/08 تعداد پست: 39908 میدونی تا کی میزنن بدون محدودیت سنی آخه من رفتم توسایتش زده ۴۲سال به بالا رو میزنه نمیدونم تاکیولی تا وقتی مردم برن واسه واکسن باید بزنن دیگهاینجا ۵_۶تا پایگاه واکسن گذاشتن همشون بدون محدودیت سنیبرادرمم متولد ۷۲ بامن رفت زد 168
bndnof عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 391 توی شهرای کوچیک 18 سال به بالا رو میزنن بدون نوبت. اما شهرای بزرگ تازه 35 ساله هارو واکسن میزنن. با دانشجوها
31faei مدیر استارتر عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 2075 نمیدونم تاکی ولی تا وقتی مردم برن واسه واکسن باید بزنن دیگه اینجا ۵_۶تا پایگاه واکسن گذاشتن همشون ... کجا؟؟