2777
2789
عنوان

سقط جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 13843 بازدید | 35 پست

هرگز قدام به سقط نکنید ممکنه بچتون ناقص به دنیا بیاد یه عمر مکافات بکشید. از طریقی درد و خونریزی و ضعف زیاد داره. ممکنه تا ابد بچه دار نشید در حالی الان علاقه ندارید ممکنه پنج سال دیگه ده سال دیگه مثل بقیه دوست داشته باشد بچه بغل بگیرید یا رفیق های کوچولو داشته باشید. اکثر کسانی که سقط می کنند بعدش حس مادرانه سراغشون میاد و پشیمون میشن. شاید بچتون بعدا ادم موفقی شد مثلا مادر رونالدو به خاطر فقر و مادرجاستین بیر به خاطر سن کم میخواستن بچشون سقط کنن ولی ادم های موفق و مشهوری شدن. بعدش سقط جنین نوعی قتل هست و ازگناهان کبیره به حساب میاد مخصوصا وقتی قلب تشکیل بشه. 

احترام به نظر دیگران احترام به شخصیت آنهاست. احترام به شخصیت دیگران، در نوبه اول احترام به شخصیت خود است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام.‌شما با چه روشی سقط کردین؟ کامل سقط شد ؟ میشه راهنماییم کنید منم میخام انجام بدم هیچ اطلاعاتی ن ...

سلام دوستان.منم ناخاسته باردارشدم و بچم کوچیک بود و خیلی دربه در دارو بودم و نمیتونستم اعتماد کنم.البته پارسال بود و داخل همین نی نی سایت خانم حسینی رو معرفی کرده بودن خیلیا راستش اول فکرکردم تبلیغ هست ولی باهاشون تماس گرفتم حس خوب ازشون گرفتم و دارورو سفارش دادم ویکروزه ب دستم رسید شهرستان بودم.هم داروشون خوب بود هم راهنماییشون دلسوزانه بود همونطور که دوستان گفته بودن.6ماه پیشم به جاریم معرفیشون کردم.ایشونم ازشون تهیه کردن و راضی بودن.این شمارشونه امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم چون درک میکنم.09385283917

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792