سلام دوستان شب همگی خوش
یه موضوعی همش مغزمو درگیر کرده
(امشب ک خونه مامان بزرگم بودیم داشتیم حرف میزدیم ک میون حرف عمم گفت دماغت خیلی بد شده اصن دماغ قبلیت بهتر بود
بد جور دلمو خورد این حرفش
(۶ ماهه عمل کردم بینی مو)
بینیم انحراف داشت.
خودم راضی ام
اما حرف بقیه ناراحتم میکنه
اگه هستین عکس دماغم بزارم:/