2777
2789
عنوان

خواستگار

177 بازدید | 5 پست

جفتمون معلمیم حقوقمون روی هم 8 تومنه. ماشین و خونه داره البته در حد معمول خونشم نسبتا کوچیکه (75 متر) البته تصمیم داریم اونجا رو بدیم اجاره و یه جای دیگه رهن یا اجاره کنیم. 

میشه نظرتونو در مورد جنبه مالیش بگید؟؟ 

جنبه های مثبت و منفی دیگه هم داره فعلا فقط میخوام نظرتونو بگین که شرایط مالی زندگیمون چطور خواهد بود؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اول اخلااااااق بعد پول ،اگه اخلاقش خوبه خوشبخت میشی

بله میدونم اول اخلاق. پیاممو دقیق تر بخونید گفتم با این سوالم فقط میخوام فعلا جنبه مالیشو ببینم چجوریه

بله میدونم اول اخلاق. پیاممو دقیق تر بخونید گفتم با این سوالم فقط میخوام فعلا جنبه مالیشو ببینم چجور ...

والا خوبه ،تو این دوره و زمونه همینم خیلیا ندارن ،هم شغل داره ،هم ماشین هم خونه ،ان شالله که خوشبخت شید

اگه اخلاقش خوبه و حس می‌کنی صداقت در کلام و رفتار داره و اهل کارو تلاشه، بنظرم اوکیه. حتی خونه ۷۵متری هم خوبه. ما اول زندگیمون نزدیک چهار سال ۵۰متری بودیم و برای اینکه اثاث کشی سخته ترجیح می‌دادیم تا خونه مورد علاقمون همونجا باشیم، چون همسایمونم خوب بودن. 

حقوقتونم خوبه ، بعد وام بگیرید برید زمین یا خونه بخرید، ماشینم که داره

بدخواه کسان هیچ به مقصد نرسد،،،،،یک بد نکند تا به خودش، صد نرسد / من نیک تو خواهم و تو خواهی بد من،،،،،تو نیک نبینی و به من بد نرسد/ خیام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز