فاطمهگلی76 مدیر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 عنوان دوسش دارم | مشاهده متن کامل بحث + 228 بازدید | 35 پست چرا ما قسمت هم نشدیم اخه .چقد زل بزنم ب صفحه چت خشک و خالی .این چ قسمتیه این چ اقبالیه مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍) 1400/06/22 | 15:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 چقدر عجیب پس چرا مرگ ابجیش قسم خورده یعنی جون ابجیس انقد براش بی ارزشع ؟ بعید میدونمااااا نظرت چیه؟ مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
ساقی_دلارام_خشبو عضویت: 1400/06/13 تعداد پست: 3084 نظرت چیه؟ به نظر من پسره دروغ نمیگه شاید اشتباه برداشت کردی از پروفایل هاو استوری هاش 🦋⚡
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 دلیلش چی بود؟ خیلی چیزا ..شاید ی نفر تو زندگیشه شایدم من نرفتم ببزنمش شایدم دوسم نداره مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
پسرتنهااااا عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 2079 خیلی چیزا ..شاید ی نفر تو زندگیشه شایدم من نرفتم ببزنمش شایدم دوسم نداره اوهوم😔
دلارررااامممم عضویت: 1400/05/16 تعداد پست: 2265 تلاش فایده نداره .من خیلی کارا کردم اما نشد 🥺 🤤❤عشقای مامان دلارا ودلارام و اروین و ارمین 🥺💜مامان دورتون بگردع