2777
2789

خوبه مرد معتقد باشه. اما در کنارش باید اندازه یه زندگی تقریبا خوب داشته باشه حالا ماشین بنز نه اما پراید باشه خونه ۵۰۰متری نه ۱۰۰متری داشته باشه کاری ک نون حلال داشته باشه.   از طرف اقای خاص☠☠😎😎

آب تا سردی نبینه یخ نمیزنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی داره اگه خونه ماشین نداشته باشه ولی جنم داشته باشه اوکی میدم چون میدونم یه روز به همه چی میرس ...

اگه جایی ک باید زندگی کنی دور از خانوادت باشه چی؟

دعا کنید برام لطفا

ببین من خودم این تجربه رو دارم . شوهر من نه خونه داشت نه ماشین. 

ولی ببین وقتی بحث ازدواج پیش میره انگار خدا همه چیو جور میکنه بخدا  . الان ۱ سالو نیمه ازدواج کردیم . هم خونه خریدیم .هم ماشین خریدیم ‌. درسته کلی قسط داریم میدیم ولی خیلی خوب همه چی پیش رفت. راستی همسر من هیچ کمک مالی از خانواده خودش نگرف ‌ فقط چون عروسی نگرفتیم پولشو برا خونه گذاشتیم .

 

من همسرم نه خونه داشت نه ماشین عقد کردیم ۳ماه قبل عروسی هم ماشین خریدیم هم خونه . آدم اگه زرنگ باشه به همه چی میرسه

 یه مامان شاد و پرانرژی که جز شادی و ارامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ، خونه بهم ریخته مرتب میشه ، چای سرد شده رو میشه عوض کرد ، غذای یخ شده رو میشه داغش کرد، ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما دیگه بچه هامون 1ساله یا 2ساله یا 3 ساله و ... نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
اگه جایی ک باید زندگی کنی دور از خانوادت باشه چی؟

اونم بستگی داره

اگه طرف همه جوره پشتم باشه و قشنگ خودشو ثابت کنه همه جا باهاش میرم

ولی اگه بخواد خاله زنک باشه و با حرف خانوادش بره جلو و منم بی پشت و پناه باشم نه اصلأ جواب مثبت نمیدم که بخوام باهاش برم

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز