2789
امکان نداره دو دوزم یکی میزنن

چون شما خبر ندارید امکان نداره؟ طبق تحقیقات جدید میزان آنتی بادی در ترکیب آسترازینکا و فایزر حدود ده برابر بیشتر از فایزر به تنهایی بوده.

اتفاقن دیروز که واکسن زدم خاسم تاپیک بزنم🤣🤣 چن روز پیش یکی تاپیک زدا بود با عنوان واکسن زدم میترس ...

اوایل همه استوری میذاشتن😅

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اردبیل ۱۸ به بالا دارن میزنن

طبیعی هست چون جمعیت استان ما کمتر از تهران و مشهد و غیره هست

فقط هم سینوفارم هست منم ۲۲ سالمه امروز زدم

بقیه واکسنا نیس حتی برکت😂 البته امروز نبود شاید بقیه روزا هست

”با کسی باشید که کِیف کنه از داشتنتون“ همین!

از همین واکسن معلوم شد تهران مظلوم‌ترین استان ایرانه

باتوجه به جمعیت داره پیش میره شهرای دیگه که الان سنای بالای 18 رو میزنن جمعیتشون از نصف نصف نصف تهران کمتره 

 فرکانساتونو بزارید رو حال خوب و شادی                   غصه بخوری میگذرد بخندی هم میگذره  پس بخند و شکر کن  بزار تو فرکانس شادی قرار بگیری  اگه میبینی زندگیت رو دوست نداری فرکانست رو عوض کن  
اوایل همه استوری میذاشتن😅

اوم🤣🤣

 فرکانساتونو بزارید رو حال خوب و شادی                   غصه بخوری میگذرد بخندی هم میگذره  پس بخند و شکر کن  بزار تو فرکانس شادی قرار بگیری  اگه میبینی زندگیت رو دوست نداری فرکانست رو عوض کن  
اردبیل ۱۸ به بالا دارن میزنن طبیعی هست چون جمعیت استان ما کمتر از تهران و مشهد و غیره هست فقط هم س ...

چه خوب

تا تهران به دهه شصت و هفتاد برسه نصف جمعیت کم شده

مدرس ریاضی 👩🏫هروقت سوال ریاضی داشتید میتونید از من بپرسید

چه خوب تا تهران به دهه شصت و هفتاد برسه نصف جمعیت کم شده

قبلا میرفتن تهرانیا شهرهای دیگه میزدن شهر یا روستای کم جمعیت حالا با پارتی یا التماس. دیگه برای جمعیت خود اون شهره واکسنی نمیموند کلی هم شلوغ میشد

 الان ممنوع کردن فک میکنم

”با کسی باشید که کِیف کنه از داشتنتون“ همین!

باتوجه به جمعیت داره پیش میره شهرای دیگه که الان سنای بالای 18 رو میزنن جمعیتشون از نصف نصف نصف تهرا ...

نمیدونم کاش مثل اوایل به ترتیب سن می‌رفتن

مدرس ریاضی 👩🏫هروقت سوال ریاضی داشتید میتونید از من بپرسید

خب تهران که تازه رسیده به ۵۵

من بخاطر شرایط شغلیم مدتی بود که میتونستم برم اما اشتباه کردم منتظر موندم گفتم شاید یه واکسن دیگه وارد کنن

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز