2777
2789

من تا دو هفته اول خوابم میومد ولی بعدش دیگه عادی بودم پنجاشو می خوردم...قرص ملایمیه یک سال خوردم خیلی بهتر شدم بعدش ترکش کردم و جاش چیزای گیاهی مثل دمنوش زعفرون و اینا دقیقن تو همون ساعت که می خوردم جایگزین کردم و تمام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کمتر از یه هفته است که میخورم ولی نصف فعلا که میشه ۲۵

ولی  دیگه یکی کامل باید بخورم

بد نیست حالتی بهم دست نداده فعلا

هر لحظه ای از عمر من به یاد ایران گذشت... آقایون لطفا درخواست دوستی نفرستید واقعا مایل به معاشرت نیستم. اینجا نظر شخصیمو میگم میتونید باهاش موافق نباشید. معلم زبان هستم مایل بودید میتونید با قیمت منصفانه زبان یاد بگیرید. من لحن شوخی دارم گاهی اوقات چیزایی رو که میگم جدی نگیرید امیدوارم سو تفاهم نشه. ❤️

حالت استرستون بیشتر نشد؟

نه چون پروپرانول هم در کنارش دکتر نوشته برام 

ولی اروم ترم یکم افکارم سبک تر شده 

هر لحظه ای از عمر من به یاد ایران گذشت... آقایون لطفا درخواست دوستی نفرستید واقعا مایل به معاشرت نیستم. اینجا نظر شخصیمو میگم میتونید باهاش موافق نباشید. معلم زبان هستم مایل بودید میتونید با قیمت منصفانه زبان یاد بگیرید. من لحن شوخی دارم گاهی اوقات چیزایی رو که میگم جدی نگیرید امیدوارم سو تفاهم نشه. ❤️

نه اصلا من حملات استرسیه شدید داشتم....بعد دیگه رفتم استخر و ورزش و اینا بعد قطعش خوب شدم...

خداروشکر عزیزم.منی هفته و خورده ای هست میخورم استرسم بیشتر شدهدکتر گفت تا دو سه هفته عادیه

  

خداروشکرعزیزم.برای چه مشکلی شما میخورین؟

استرس افسردگی 

هر لحظه ای از عمر من به یاد ایران گذشت... آقایون لطفا درخواست دوستی نفرستید واقعا مایل به معاشرت نیستم. اینجا نظر شخصیمو میگم میتونید باهاش موافق نباشید. معلم زبان هستم مایل بودید میتونید با قیمت منصفانه زبان یاد بگیرید. من لحن شوخی دارم گاهی اوقات چیزایی رو که میگم جدی نگیرید امیدوارم سو تفاهم نشه. ❤️

من تا دو هفته اول خوابم میومد ولی بعدش دیگه عادی بودم پنجاشو می خوردم...قرص ملایمیه یک سال خوردم خیل ...

آفرین... چه کار عاقلانه ای کردین. منم همین کارو میکنم انشالله😊

برای سلامتی بیماران روح و روان صلوات بفرست اگر دوست داری عزیز دل💓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز