2777
2789
عنوان

رانندگی

| مشاهده متن کامل بحث + 338 بازدید | 40 پست
نه اصلاااا به این چیزا گوش نده به این حرفاهم اهمیت نده فقط تلاش کن کلا من نمیدونم چرا کسایی که رانن ...

واقعا اینجور ادما عصاب آدمو خورد میکنن خدا باید خیلی به ادم صبر بده که ادم بتونه در برابر حرفاشون بی اهمیت باشه کاش این قدرتو منم پیدا کنم ... بخدا انقد رانندگی دوس دارم ولی با پدرم که میشینم از هر چه رانندگیو ماشینه زده میشم از بس افکار منفی هجوم میارن سمتم ..فقط از خدامه زودتر امتحان شهرم بیاد و قبول شم گواهینامو بگیرم از غرغراش راحت بشم شده برام یه کابوس 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا اینجور ادما عصاب آدمو خورد میکنن خدا باید خیلی به ادم صبر بده که ادم بتونه در برابر حرفاشون بی ...

ببین ساعتای خلوت صبح زووود ی جاهای خلوت برو تنها بشین 

اصن باتنهانشستن فقط یادمیگیری 

من هی یکیو قطارمیکردم دنبالم بعد اتفاقی افتاد که مجبورشدم تنهابرم اونوقت بود که دیدم چقدرارامش بیشتری دارم تنهایی و چقدمسلط ترم!

میدونم ولی پدرم اینارو نمیبینه فقط بلده سرکوب بهم بزنه ..

ببین تو ک خودت میدونی رانندگیت خوبه 

این دنده و اینارم خیلیا بعد ۲ سال نمیتونن درس جا بدن

پس هرچی گف توجه نکن انگار نشنیدی و تمرکز کن ک ایراداتو رفع کنی

___••●💜●••___
ببین ساعتای خلوت صبح زووود ی جاهای خلوت برو تنها بشین  اصن باتنهانشستن فقط یادمیگیری  من ...

چون گواهینامه ندارم اصلا تنها اجازه نمیده ماشینو بردارم .. بخاطر همین همش خدا خدا میکنم زود قبول بشم گواهینامم بیاد دیگه شاید تنها ماشینو بده نمیدونم کی این کابووسم تموم میشه 

ببین تو ک خودت میدونی رانندگیت خوبه  این دنده و اینارم خیلیا بعد ۲ سال نمیتونن درس جا بدن پس ...

درسته ولی میاد به اهل خانواده هم پشت سرم بد میگه که نمیتونه بلد نیست اخه انصافه ؟ ادم باید خیلی قوی باشه که بتونه تحمل کنه این بی انصافیارو 😥

درسته ولی میاد به اهل خانواده هم پشت سرم بد میگه که نمیتونه بلد نیست اخه انصافه ؟ ادم باید خیلی قوی ...

باهاش حرف بزن بگو چن ماه فرصت بده همه ایراداتو برطرف کنی اونموقع اگ چیزی بود ایراد بزاره

___••●💜●••___
باهاش حرف بزن بگو چن ماه فرصت بده همه ایراداتو برطرف کنی اونموقع اگ چیزی بود ایراد بزاره

کاش میزاشت دو کلام حرف بزنم  تا میام حرف بزنم تندی میکنه نمیزاره حرفم تموم بشه اینم شانس منه 

خواهرمن و بابام فقط همدیگع رو کتک نمیزدن سرهمین تمرین رانندگی😂😂.. این استوری آبجیمه

 وای خدای من      

عاشق پاییزم فقط به خاطر اون برگای خوشگلی که میفته از درخت  با اون رنگای نازش. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تغییر شغل

sana___ali | 10 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز