نزدیک دوماهه دارم رانندگی یاد میگیرم خوب میرونم اما گاهی دنده جا نمیره یا یه بار فقط سوویچو موقع خاموش کردن برعکس چرخوندم صدا داد بخاطر همین پدرم همش غر میزنه گفتم من برای اینکه کامل مسلط بشم ملکه ی ذهنم بشه یه سال باید رانندگی کنم میگه نه این حرفا چیه تو علاقه نداری
حسابی ناامیدم میکنه در صورتی که من علاقه دارم
دلم نمیخواد باهاش برم رانندگی ولی ناچارم 😔