2777
2789
عنوان

رانندگی

338 بازدید | 40 پست

نزدیک دوماهه دارم رانندگی یاد میگیرم خوب میرونم اما گاهی دنده جا نمیره یا یه بار فقط سوویچو موقع خاموش کردن برعکس چرخوندم صدا داد بخاطر همین پدرم همش غر میزنه گفتم من برای اینکه کامل مسلط بشم ملکه ی ذهنم بشه یه سال باید رانندگی کنم  میگه نه این حرفا چیه  تو علاقه نداری  

حسابی ناامیدم میکنه در صورتی که من علاقه دارم 

دلم نمیخواد باهاش برم رانندگی ولی ناچارم 😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خواهرمن و بابام فقط همدیگع رو کتک نمیزدن سرهمین تمرین رانندگی😂😂.. این استوری آبجیمه

من هرگز از رحمت خدای مهربانم ناامید نمیشم.خداجانم اونی که الان این امضارو میخونه،به همه آرزوهاش برسون💜تا اینجا اومدی اگه دوست داشتی بهم بگو برات صلوات بفرستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست 💚

8886 | 48 ثانیه پیش

ضد افتاب

2225114 | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز