2789
عنوان

انتی بیوتیک

73 بازدید | 7 پست

بچه ها کسی داکسی سایکلین مصرف کرده ؟؟تپش قلب و مشکل معده پیدا کردید خوردید؟؟

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
با معده پر و آب فراوان بخور و تا نیم ساعت بعدش هم نباید دراز بکشی

بعدش شما عوارضی دادین؟؟

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه کرونا.

منم برا کرونا خوردم

دیگه چی بهت داد 

هیدروکسی کلروکینم میخوری



اگه اذیت میشی صب ناشتا یه قرص پنتوپرازول بخور تا معدت اذیت نشه

حتما هم مراقب باش سریع دراز نکشی

آنچه را برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند😊
منم برا کرونا خوردم دیگه چی بهت داد  هیدروکسی کلروکینم میخوری اگه اذیت میشی صب ناشتا ی ...

عزیزم ببخشید الان دیدم تایپیک شما رو .نه لوکاست داد بهم هیچی نداد دیگه

 جالب است،🤌ثبت احوال همه چیز را درشناسنامه ام نوشته است به  جز احوالم....🚶‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀😶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز