من وهمسرم ۳ماهه اقدامیم برابارداری وبااینکه کلی ازمایش برای سالم بودن خودم اینا داده بودم این ماه رفتم دکتر دکتر گفت فولی هات غالب نشدن ورشدنکردن فک کنم منظورش بودکه متفورمین ولتروزول دادکه بخورم که تحریکشون کنه و۱۲ پریودی برم سونو تا رشد کرده بودآمپول بده بهم بزنم ازادشه وباردارشم من خودم برا مطمئن شدن از سلامت همسرم از ازمایشگاه براش ظرف ازمایش اسپرم گرفتم که خجالتیه باکمک خودم ازمایش وبده وببریم بدیم ازمایشگاه
شوهرم راضی به دادن این ازمایش نبود وهمش میگفت یه روزمیرم خودم میدم ولی چون امروز روزی بود که ۳روزاز اخرین رابطمون گذشته بود همچنین منم دکتربرام ازمایش قندویه سری چیزای دیگه نوشته بود برم بدم قراربودمن ۹ صب برم سراون همسرمو بیدارکردم که اونم ازمایششو بگیره مایع منی وتوظرف بریزه تا سریع ببریم ازمایشگاه و منم ازمایشاتمو بدم ولی چون همش ناراضی بود چون اولین بارش بوداسترس گرفته بودجلومنم روش نمیشد با.....آزمایش بده رفت اتاق تنها بعد یه دیقه با چندقطره خیلی ناچیز که یک ۱۰ ام همیشه ام نبوداومدبیرون وناچارا تحویل ازمایشگاه دادیم که مطمئنم جواب درستی نمیدن چون واقعا چندقطره بود و بدردنمیخورد ولی بازبردم بهشم گفتم نزاشتی خودم کمکت کنم اون ازمایشم غلط درمیاد مییدونم چیزی نبود گفت منکه گفتم خودم میرم تو مجبورم کردی اول صبی چشای ادم بازنشد بهترازاون نمیشه گفتم هرچی اون ازمایشیم که دادی بنظر من چیزی نبودکه بخوادجواب درستی داشته باشه وباهاش قهرکردم واونم گفت دیگه نمیدم منم دیگه همین یباربود عصابم خیلی خورده بنظرتون کار همسرم اشتباه بوده یامن؟؟؟؟؟