2777
2789
عنوان

یه لحظه بیاین

295 بازدید | 22 پست

من وهمسرم ۳ماهه اقدامیم برابارداری وبااینکه کلی ازمایش برای سالم بودن خودم اینا داده بودم این ماه رفتم دکتر دکتر گفت فولی هات غالب نشدن ورشدنکردن فک کنم منظورش بودکه متفورمین ولتروزول دادکه بخورم که تحریکشون کنه و۱۲ پریودی برم سونو تا رشد کرده بودآمپول بده بهم بزنم ازادشه وباردارشم من خودم برا مطمئن شدن از سلامت همسرم از ازمایشگاه براش ظرف ازمایش اسپرم گرفتم که خجالتیه باکمک خودم ازمایش وبده وببریم بدیم ازمایشگاه 

شوهرم راضی به دادن این ازمایش نبود وهمش میگفت یه روزمیرم خودم میدم ولی چون امروز روزی بود که ۳روزاز اخرین رابطمون گذشته بود همچنین منم دکتربرام ازمایش قندویه سری چیزای دیگه نوشته بود برم بدم قراربودمن ۹ صب برم سراون همسرمو بیدارکردم که اونم ازمایششو بگیره مایع منی وتوظرف بریزه تا سریع ببریم ازمایشگاه و منم ازمایشاتمو بدم ولی چون همش ناراضی بود چون اولین بارش بوداسترس گرفته بودجلومنم روش نمیشد با.....آزمایش بده رفت اتاق تنها بعد یه دیقه با چندقطره خیلی ناچیز که یک ۱۰ ام همیشه ام نبوداومدبیرون وناچارا تحویل ازمایشگاه دادیم که مطمئنم جواب درستی نمیدن چون واقعا چندقطره بود و بدردنمیخورد ولی بازبردم بهشم گفتم نزاشتی خودم کمکت کنم اون ازمایشم غلط درمیاد مییدونم چیزی نبود گفت منکه گفتم خودم میرم تو مجبورم کردی اول صبی چشای ادم بازنشد بهترازاون نمیشه گفتم هرچی اون ازمایشیم که دادی بنظر من چیزی نبودکه بخوادجواب درستی داشته باشه وباهاش قهرکردم واونم گفت دیگه نمیدم منم دیگه همین یباربود عصابم خیلی خورده بنظرتون کار همسرم اشتباه بوده یامن؟؟؟؟؟

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰

کارهمسرتون اشتباهه

وارﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﻧﺴﺨﻪ‌ﺍﻡ ﺭﺍ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﻫﻨﺪ👀.ﻓﺮﺩﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﻬﺠﻪ‌ﺍﯼ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻦ؟ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺁﻣﯿﺰ ﭘﺮﺳﯿﺪ:😏ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺳﯿﻤﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ.ﮐﺮﻡ ﺿﺪ ﺗﯿﺮ ﺁﻫﻦ ﻭ ﺁﺟﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺸﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﺟﯽ؟ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﮔﺮﻭﻧﻪ ﻫﺎ. ﻣﺮﺩ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﺩﻭﺧﺖ ﻭ ﺁﻧ‌ﻬﺎ ﺭﺍ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺷﺪﻡ ﺩﺳﺘﺎﻡ ﺯﺑﺮ ﺷﺪﻩ، ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻢ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﻢ🤗…ﺍﮔﻪ ﺧﺎﺭﺟﯿﺶ ﺑﻬﺘﺮﻩ، ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺪﻩ.ﻣﺘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﺎنش ﯾﺦ ﺯﺩ🙃…ﭼﻪ ﺣﻘﯿﺮ ﻭ ﻛﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﺴﯽ ﻛﻪ ﺑــﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻐـ🚶🏻‍♀️ـﺮﻭﺭ ﺍﺳﺖ!ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﻧﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﻄﺮﻧﺞ، ﺷﺎﻩ ﻭ ﺳـﺮﺑﺎﺯ ﻫـﻤﻪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺟﻌﺒﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻧﺪ.😉 جایگاه شاه و گدا، دارا و ندار قبر اسـت…👩‍🦯تقواست کـه سرنوشت ساز اسـت💌 برای رسیدن بـه “کبریا” باید نه کبر داشت نه ریا💔💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کار تو  این جور چیزا رو نباید به زور مجبورش می کردی حتما امروز ازمایشو بده  امادگی روحی ...

اخه چرا مطمئن بودم من مجبورش نکنم نمیره از دوروز پیشم بهش گفته بودم امروز میخوام ایناکارو کنه

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰

بهتر بود خودتون کمکش میکردید که گناهم نباشه شوهر من دو بار داد یه بارهم برای ای یو ای .یه ذره حال ادم گرفته میشه بخصوص که مردا مغرورن وسخت زیر بار میرن بهش بگو خیلیا این آزمایشو میدن چند دفعه 

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

بهتر بود خودتون کمکش میکردید که گناهم نباشه شوهر من دو بار داد یه بارهم برای ای یو ای .یه ذره حال اد ...

بخدا میخواستم کمکش کنم که اوردم خونه ولی اون انگار جلو من بدش میومد خودش گفت میرم اتاق که تونباشی

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
همسرت میتونست بزاره خودت باهاش کار میکردی و وقت خروج منی مریخت تو ظرف

دقیقا نزاشت منم بهش گفتم فهمیدم توشرایط پابه پای ادم نیستی همه کاراروکه من نباید کنم بارداری یه چیز دوطرفه اس

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
بخدا میخواستم کمکش کنم که اوردم خونه ولی اون انگار جلو من بدش میومد خودش گفت میرم اتاق که تونباشی

حالا اشکال نداره کاریه که شده انشالله جوابشم خوبه وبه زودی باردار میشی

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

حالا اشکال نداره کاریه که شده انشالله جوابشم خوبه وبه زودی باردار میشی

دکتر هیچ نگفت بفرستمش ازمایش فقط من مشکلم رشد نکردن فولیم بوداونم سر اضافه وزنم بودگفت ۵کیلو کم کنی ناخداگاه باردارمیشی ولی من چون تحمل ندارم قرص داد میخواستم اینم بفزستم که خیالم راحت شه ازبابتش اونم اینجوری زدتوذوقم الان اومده بود شوخی میکردباهام منم محلش نزاشتم والا 

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
دکتر هیچ نگفت بفرستمش ازمایش فقط من مشکلم رشد نکردن فولیم بوداونم سر اضافه وزنم بودگفت ۵کیلو کم کنی ...

خوب پس بیخودی نگران نباش استرس از همه چی بدتره زندگیتو بکن وازش لذت ببر

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

عزیزم مگه چند وقت اقدامی؟ یا مطمئنی مشکل دارین که بچه دار نشین بخدا دکترا فقط فکر جیب خودشونن این همه استرسی که شما داری مانع بارداریت میشه من سر بچه اولم ۱ سال و ۳ ماه اقدام بودم زیر نظر دکتر باردار نشدم آزمایش و آمپول و قرص هم نگم برات شوهرمم آزمایش داد هیچکدوم مشکل نداشتیم ولی باردار نشدم بعد همش عصبی بودم و باورم شده بود بچه دار نمیشم آخرش شوهرم گفت فک کن من مشکل دارم ولم میکنی دیدم نه دوسش دارم و قرار شد بیخیال بچه بشیم و به خانواده همسرم بگیم مشکل از شوهرمه و خانواده منم بگیم مشکل از منه که اذیت نشیم به خدا توکل کردم و بیخیال بودم فهمیدم باردارم ۱۳ به در فک کن رو چوب الاکلنگ بازی کردم وسطی بازی کردیم توپ محکم خورد به شکمم سوار موتور شدم و کلی کارای دیگه رفتم سونو گفتن احتمالا سقط شده ضربان قلب نداشت منم عذاب وجدان که بخاطر کارام بچه ام سقط شده نگم برات که ۱۰ روز صبر کردم دوباره رفتم سونو قلب داشت خیلی به حرف یه سری دکترا گوش نکن موفق باشی،♥️

🌹میشه برای مشکلم دعا کنی یاصلوات بفرس ممنون،😍🥰♥️😘فرستادی لایک کن برات صلوات میفرستم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز