2789
عنوان

سزارین

86 بازدید | 16 پست

سلام خانومای نازنین

خانمهایی که تهران زندگی میکنین اطلاع دارین اگه کسی خودش بخواد سزارین انجام بده سزارینش میکنن یا نه؟؟؟سخت نمیگیرن که زایمان باید طبیعی باشه مگه اینکه مشکلی وجود داشته باشه؟؟؟

تعداد رای : 7
نظرسنجی
سزارین
6
85%
طبیعی
1
14%

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سزارین اختیاری که ۳ تومن زیر میزی به دکتر و بیمارستان های خصوصی ام فقط انجام میدن جمعا بالای ۱۰ میلیون برات آب میخوره 

وقتی برای دومین بار مادر میشوی تازه به وسعت قلبت پی میبری ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دومین پرنسس مامان خوش اومدی💙 ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ پرنسسم خوش اومدی به زندگی مامان❤❤دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤دخترای نازم مامان تا ته مرگ عاشقتونه❤️۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از این تاریخ متنفرم چون منو بی مادر کرد مادر دسته گلم جوون مرگ شد اونم فقط دو ماه بعد تولد ۳۹ سالگیش 🖤🖤دوستم اگه امضامو دیدی اگه دوست داشتی یه صلوات برام بفرست برای یه دختر یتیم دل سوخته💔💔

حالا من همش دعا میکنم نی نی بچرخه حتی دارم همه تلاشمم میکنم دکترمم گفته چون شکم اولته فقط دو سه هفته وقت داری بچرخونیش نچرخه دیگه نمی‌چرخه فقط تا ۳۴ هفته☹

وقتی برای دومین بار مادر میشوی تازه به وسعت قلبت پی میبری ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دومین پرنسس مامان خوش اومدی💙 ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ پرنسسم خوش اومدی به زندگی مامان❤❤دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤دخترای نازم مامان تا ته مرگ عاشقتونه❤️۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از این تاریخ متنفرم چون منو بی مادر کرد مادر دسته گلم جوون مرگ شد اونم فقط دو ماه بعد تولد ۳۹ سالگیش 🖤🖤دوستم اگه امضامو دیدی اگه دوست داشتی یه صلوات برام بفرست برای یه دختر یتیم دل سوخته💔💔

والا من پیش دکتر حجتی بودم همیشه خودش میگفت تو خودت باید انتخاب کنی طبیعی یا سزارین رو من نمیتونم بگم آخرش هم خودش سزارینم کرد 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
حالا من همش دعا میکنم نی نی بچرخه حتی دارم همه تلاشمم میکنم دکترمم گفته چون شکم اولته فقط دو سه هفته ...

نه بابا پسر من ۳۶ هفته چرخید تا ۳۶ هفته بریچ بود

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
نه بابا پسر من ۳۶ هفته چرخید تا ۳۶ هفته بریچ بود

جدی من دوست دارم بچرخه از سزارین میترسم

وقتی برای دومین بار مادر میشوی تازه به وسعت قلبت پی میبری ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دومین پرنسس مامان خوش اومدی💙 ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ پرنسسم خوش اومدی به زندگی مامان❤❤دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤دخترای نازم مامان تا ته مرگ عاشقتونه❤️۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از این تاریخ متنفرم چون منو بی مادر کرد مادر دسته گلم جوون مرگ شد اونم فقط دو ماه بعد تولد ۳۹ سالگیش 🖤🖤دوستم اگه امضامو دیدی اگه دوست داشتی یه صلوات برام بفرست برای یه دختر یتیم دل سوخته💔💔

جدی من دوست دارم بچرخه از سزارین میترسم

اره منم از سزارین میترسیدم ولی آخرش تصمیم به سزارین گرفتم الانم راضیم واقعا ترسی نداره اونقدر به نظرم اصلا تفاوتی بین سزارین و طبیعی نیست چون تو هردو برش میدن 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
اره منم از سزارین میترسیدم ولی آخرش تصمیم به سزارین گرفتم الانم راضیم واقعا ترسی نداره اونقدر به نظر ...

طبیعی دوره نقاحتش کمتره آدم زودتر سرپا میشه 

وقتی برای دومین بار مادر میشوی تازه به وسعت قلبت پی میبری ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ دومین پرنسس مامان خوش اومدی💙 ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ پرنسسم خوش اومدی به زندگی مامان❤❤دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤دخترای نازم مامان تا ته مرگ عاشقتونه❤️۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از این تاریخ متنفرم چون منو بی مادر کرد مادر دسته گلم جوون مرگ شد اونم فقط دو ماه بعد تولد ۳۹ سالگیش 🖤🖤دوستم اگه امضامو دیدی اگه دوست داشتی یه صلوات برام بفرست برای یه دختر یتیم دل سوخته💔💔

طبیعی دوره نقاحتش کمتره آدم زودتر سرپا میشه 

نمیشه قطعی گفت من خودم بعد ده روز از سزارین میدوییدم ولی دوستم که طبیعی بود تا یکماه میگفت لگنش درد میکنه و نمیتونه بشینه

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز