2777
2789
عنوان

حاملگی ششم 😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 8581 بازدید | 283 پست
نفسا🤩کسب درآمد روزی پونصدهزارکافیه بزنی رولینک زیروبعدبازی هم جایزه بگیری هم خریدرایگان هم کسب درآم ...

@نی_نی_یار_5 @نی_نی_یار_3 تبلیغ ممنوعه


حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨

دست راستت زیر سر من عزیزم،الان نشستم تو توالت دارم فکر میکنم دیگه چیکار کنم ک باردار بشم

امضات لایک داره....

"به میان مردم برو و با آن ها درآمیز.‌.در انزوا پاک ماندن ، ارزشی ندارد !"

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. *با احترام درخواست دوستی رو نمی پذیرم*دوستان لطفا تاپیکم رو بخونین 🌹مهربون می شه واسه مامانم یه صلوات بفرستی ؟🙏🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم نمیدونم چرا مواظبت نمیکنین بعد دنبال سقطین

نگوووو 

مواظبت میکنیم 

نمیدونم گیرایی قویه یا قسمته یا چی 😭😭😭😭


چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
شوهرت باید بره خودش خلاص کنه نمیشه که همش زنا بد بختی بکشن 

منم میگمش همش تقصیر توهه 😭 من بچه نخواستم ... نی نیمو چیکار کنم خدا😭

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!

استاتر مگه چند سالته که میگی سنم کمه؟

یک عدد دهه هشتادیه خوشگل😌❤از کسایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونا هم میخورن متنفرم😑جمعیت قلب منو آمار بگیری همش❤️تویی❤️.           تو سرآغاز همه آرزو های شیرین منی😌🍯.               یه تار موش که سهله...... :)                                     فکرشم به کسی نمیدم😌.                                       آقای قاضی تا کی باید براش بمیرم و اون نبینه؟ :(       :چند بار میتونی بمیری؟تا وقتی که اون ببینه:) 
به شوهرت چرا نمیگی رعایت کنه خب

رعایت میکرد هم .... نمیدونم چرا شانس سوخته ی من اینجور میشه

چقدر باید خدا به کسی لطف داشته باشه که بجای اینکه بگه خدایا به کدامین گناه ؟؟ بگه خدایا به کدامین ثواب و کار خیر برای ما معجزه کردی و به زندگی ما جان تازه بخشیدی تا آخر عمر شکرگزارتم🙏 ........گاهی گمان نمیکنی ولی خوب می شود !!!
خدا لعنت کنه دکترها رو ... میگم میخام لوله بندی کنم میگه سنت کمه 😓 حالا اینجور گرفتارم کردن

ربطی به سن نداره که 

بگو من خودم بچه دارم همینارو برسونم 

گناه هم نیس بچه انداختن.ادم بیاره نتونه برسه بهشون کلی حسرت بخورن ثواب داره؟

پول بده این بار ببندش

۱^هر وقت خواستی به اسم با نمک بودن حرفیو بزنی اول از خودت بپرس اگه یکی اونو به خودت بگه اسم اون آدمو چی میذاری؟۲^اگه جایی از حرفم توهین به قشر یا گروه خاصی بود و باعث شد بهتون بر بخوره بگین من عذرخواهی کنم

الهی بگردمت مادر 💚

همین الان خداروشکر کن 

خدارو صدهزاررررررر مرتبه شکر که حامله ای 

چقد خوب که سه تا از بهترین نعمت های زندگیتو خدا بهت داده 

چهارمی هم تو راهه ❤️

روزی میاد ک روزی صدهزار بار بخاطر داشتنشون شکر میکنی 

نعمت داری گشایش داری روزی داری همه چییییی فقط شکر کن  

❌🚫لایک نکنید🚫❌ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز