من حدوده ۴ ماه پیش کرونا گرفتم بویایی چشاییم از بین رفته بود
الان بعد از ۴ ماه هم بویاییم هم چشاییم خیلی خیلی ضعیفه فقط طعمه قالب رو میفهمم
مثلا قرمه سبزی تقریبا برام طعم نداره مگر اینکه ابغوره بریزم ترشئشو حس کنم یا شیرینی یه خوراکیو
واقعا خسته شدم از این وضع
دکتر گفت یوقت ۶ ماه طول میکشه یوقتم دیدی همین فردا خوب شد