2777
2789
عنوان

تولد نامزد

141 بازدید | 10 پست

سلام بچه ها تولدنامزدم(عقدهستیم)که چندروز قبل بود خونه ی خودشون بودیم نشد کاری کنم(چون دوریم نتونستم تدارکی ببینم همم بخاطر محرم)آخرهفته میاد خونه خودمون بنظرتون چیکارکنم سورپرایزشه؟

دوست عزیزم ریپلای کن نظرت هرچی باشه محترمه😄

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره حتما کیک 

بادکنک 

کادو 

هرچند ساده و صمیمی 

اما پر از عشق

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
نمیخام جشن و رقص باشه فقط میخام یه کارکوچیکی کنم که سورپرایزشه مثلا کیکی چیزی


پس ی کیک دونفره بگیر برو تو  زنگ بزن بگو بیا فلان جا ،برید کافه ی میز رزرو کن اونجا بگو کیکتم بیارن 

با کادو و ی شاخه گل ‌ تولدشو بهش تبریک بگو  

اینجوری بدم نمیشه از اینکه دست نزنید  خیلیم سوپرایز میشه

بهش بگو چ حیف شد تولدت افتاد تو ماه صفر ایشاالله بعد از ماه صفر میخوام واسه عشقم تولد بگیرم 

میخام یه کیک کوچیک بگیرم باهم چندتاعکس یادگاری بگیریم

دوست عزیزم ریپلای کن نظرت هرچی باشه محترمه😄

پس ی کیک دونفره بگیر برو تو  زنگ بزن بگو بیا فلان جا ،برید کافه ی میز رزرو کن اونجا بگو کیکتم ب ...

بخاطر کرونا میترسم کافه برم عزیزم

دوست عزیزم ریپلای کن نظرت هرچی باشه محترمه😄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز