درد طبیعی متل درد پریود که میشی هست ولی خییییییییلللللللیییییی دردش شدیدتر من از ساعت 4/5بعدظهر که کیسه ابم پاره شد دردای مثل پریودی شروع شد ساعت یازده شدتش خیلی زیاد بود مردم و زنده شدم اصلا قادر به هیج کاری نبودم حتی سیر شده بودم من که از ظهر روز قبلش هیچی نخورده بودم تا ساعت سه صبح فرداش همین دردا رو داشتم تا دهانه رحمم کامل باز شد اینم بگم تا هفت سانت دهانه رحمت باز بخاد بشه دردات واقعا شدیده ولی از ساعت سه صبح تا جهار و نیم صبح که بجم از دهانه رحمم اومد بیرون دردام کم شده بود قابل تحمل شده بود همون زمانی که میگن زور بزن تا بجه بیاد بیرون بعدش چهل و پنج دقیقه بخیه هام باورت میشه اصلا دردش انگار حس نمیشد از بس درد کشیده بودم