2777
2789

تعلیق میشم🙄

0ناشنوا باش وقتی از محال بودن آرزوهایت سخن میگویند:)آبی💙💎🍃 I Purple you💜💫 نذارید رویاهاتون رویا باقی بمونه! خدایا شکرت که می تونم هرچیزی که میخوام رو بدست بیارم💕هرگز بخاطر این که دیگران تو را بپذیرند، تغییر نکن!✨دو راه برای زندگی وجود دارد: می توانید زندگی کنید گویی هیچ معجزه ای نیست؛ می توانید طوری زندگی کنید که همه چیز معجزه است.❤️‍🔥شعور و فرهنگ یعنی به عقاید دیگران احترام بذاری و سعی نکنی عقاید خودتو به بقیه تحمیل کنی! هر جا حرف از غیرت و ناموس میشه، من از اونجا فراریم! اگه دیدی بعد از چندتا ریپلای دیگه جوابتو نمیدم فکر نکن جوابی ندارم، بلکه حوصله سر و کله زدن و بحث با نفهمارو ندارم.اگه هیتر بی تی اسی و میخوای چرت و پرت تفت بدی منو ریپ نزن. حامی حیوانات🤍✨اون آینده قشنگی که در انتظارمی، خیلی کنجکاو دیدنتم!🩷  

یع گوه خوریش بع تو نیومده بگی حلع

ما دیگه اون نوجوونای قدیم نیستیم که با شنیدن سینوس کسینوس خندمون بگیره،      بزرگ شدیم،نه؟:))      ‌‌               ،،،،،، بچه کوچیکا بهمون میگن خاله،عمو. قدمون چند هوا بلندتر شده،دیگه دستمون به کابینت بلندای آشپزخونه میرسه و پامون به گاز و کلاچ...بعضیامون انقدر بزرگ شدن رفتن پی سیگار،بعضیامونم نه،دیدن غم و غصه شون دود کردنی نیست،نشستن خوردنش!    ما دیگه روزای برفی لیز نمیخوریم،        نه که زمینِ یخ زده لیز نباشه ها،فقط یاد گرفتیم باید با احتیاط قدم برداریم که با مخ نریم تو زمین...                    قلبامون چی شد راستی؟؟                                  بعضیامون دل شکستن،خیلیامون دل شکسته ن،بعضیامون دل باخته و بعضیامون دل تنگ...      ما خیلی وقته که دیگه بچه نیستیم،                                           ولی پیر شدیم یا بزرگ ؟؟                           اینه که جای بحث داره.. ....:))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه هنوز هست این موضوع فکر کردم به تمدن رسیدین 

اینقدددد زیاده که نگو.تازه تو تهران که مثلا ادم فور میکنه جا افتاده.بی دلیل یک خانوم خین رانندگی میبینن تاکسی ها مدام فحش میدن بوق میزنن.اصلا بدبخت داره راه خودشو میره ها

هرکس به اندازه فرهنگ و ادب خانوادگیش نظر میده.پس درست صحبت کنیم😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز