2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثلا دختر خالم تو زایمان دومش دچار افتادگی رحم شد ....وللللی مثلا مامانم خاله هام عمه هام هفت هشت تا بچه اوردن طبیعی اصلا مشکل زنانگی نداشتن تازه.خیلیاشم تو خونه بدنیا اوردن ...دیگه بستگی ب شانس ادم داره 

عزیزم هر دو روش عوارض دارن باید ببینی دوس داری از کجا بخیه بخوری و از نظر روحی امادگی طبیعی داری یا نه من سز شدم بسیار راضیم دومیم ان شاالله سزم

لطفا ی صلوات بفرستین برای باز شدن گره های زندگیم🙏

چه عوارضی اگه بدون بخیه بودشل میشدتوسن بالاممکنه نتونی کنترل ادرارداشته باشی ولی الان که بخیه میزنن حسابی تنگش میکنن

السلام علیک یااباعبدالله السلام علیک یاصاحب الزمان آقاازتون درخواست میکنم گاهی به نی نی سایت سری بزنیدوبرای این جمع دعاکنیدوگره اززندگی تمام نی نی سایتیابازکنید  خداروشکرتواین دنیای پرنیرنگ ماشماروداریم آقاجون مامنتظریم قدم مبارک روروی چشمای مابگذاری

من میخام طبیعی بیارم 

این همه سلبریتی ها طبیعی میادن چیزیشونم نمیشه

اکثر اونایی ک مخالف طبیعین بخاطر دردشه 

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    
میدونی عوارض طبیعی رو ؟

میگن افتادگی رحم میاره یا چه میدونم گشادی واژن! ولی در مورد افتادگی رحم که مطمعنم تو سزارین هم ممکنه اتفاق بیفته ولی در مورد دومی نظری ندارم. سزارین هم احتمال چسبندگی رحم و... داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز