2789
عنوان

فیلم زخم کاری 💔💔🥺

710 بازدید | 75 پست

میشع بگین ماجرای فیلم چیه خواهشا .شوهرم میگه همکارم ۵۰تومن خواس ک قسمتاشو بریزه تو فلش اینم گفته بذار  ب خانومم بگم خاست میدم بزنی نظرتون چیه ماجراش چیه ارزششو داره البته شوهرم میگه اون بگه ۵۰ نمیدم 

 برایم مهم نیست ؛ کسی که از من گذشت می خواهد با یک نفر ادامه دهد یا صد نفر!چیزی که اورا مهم میکرد علاقه وتعهدش به من بود بدون اینها همه را به یک چشم میبینم ..همه آدم هایی که ترکتان کرده اند یک روز برمیگردند ازالان خودتان رابرای حرف های آن روز آماده کنید مبادا خام شوید.یادتان باشد که هیچ چیزی تغییر نکرده، اوهمان ادم سابقی است که بهتر از شما راپیدا نکرده است.....عاشقتونم برا سلامتی خودم وخونواده امم ک ی صلوات و حتما میفرستی😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودتون از کانالای تلگرام دانلود کنین 

چه کاریه پول بدین

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
قشنگ ترین سریال و اینکه تو ماهواره رایگان نشون میده  از ی رمان گرفته شده خیلی داستان قشنگیه و ...

چیه ماجراش

 برایم مهم نیست ؛ کسی که از من گذشت می خواهد با یک نفر ادامه دهد یا صد نفر!چیزی که اورا مهم میکرد علاقه وتعهدش به من بود بدون اینها همه را به یک چشم میبینم ..همه آدم هایی که ترکتان کرده اند یک روز برمیگردند ازالان خودتان رابرای حرف های آن روز آماده کنید مبادا خام شوید.یادتان باشد که هیچ چیزی تغییر نکرده، اوهمان ادم سابقی است که بهتر از شما راپیدا نکرده است.....عاشقتونم برا سلامتی خودم وخونواده امم ک ی صلوات و حتما میفرستی😊

من که عاشقشم و ناراحتم که قسمت بعد آخرشه...

خوب من،هنر عشق در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها... زندگی ست دیگر...همیشه که همه رنگهایش جور نیست،همه سازهایش کوک نیست، باید یادگرفت با هر سازش رقصید،حتی با ناکوک ترین ناکوکش...اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن! حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد،به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند؛به این سالها که به سرعت برق گذشتند،به جوانی که رفت، میانسالی که می رود،حواست باشد به کوتاهی زندگی !                                                                               زندگی به همین آسانی می گذرد... 

هنوز همه قسمتاش نیومده ک.

تا 14اومده...حداقل تا 25 بیاد ک 50 تومن بریزه بشع دونه ای دوتومن...خودتون از بیرون بگیرین.

فیلمشم قشنگه.ارزششو داره ببینی

لطفا برا سلامتی بچهام صلوات بفرستید.ممنونم❤️

برو بیرون از  کافی نت ، دونه دو تومن شایدم کمتر  می ریزه

ماجراش چیهه

 برایم مهم نیست ؛ کسی که از من گذشت می خواهد با یک نفر ادامه دهد یا صد نفر!چیزی که اورا مهم میکرد علاقه وتعهدش به من بود بدون اینها همه را به یک چشم میبینم ..همه آدم هایی که ترکتان کرده اند یک روز برمیگردند ازالان خودتان رابرای حرف های آن روز آماده کنید مبادا خام شوید.یادتان باشد که هیچ چیزی تغییر نکرده، اوهمان ادم سابقی است که بهتر از شما راپیدا نکرده است.....عاشقتونم برا سلامتی خودم وخونواده امم ک ی صلوات و حتما میفرستی😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792