2777
2789
عنوان

انتخاب اسم

87 بازدید | 12 پست

سلام شبتون بخیر 

من باردارم و یه دختر دارم به اسم آیناز  ، تو راهی ام هم دختره میخوام براش اسم انتخاب کنم میشه شماهم بهم کمک کنید ؟ چون مهر به دنیا میاد دخترم میگه مهرناز 

من میگم آیلار  و اقامون میگه همراز 😂😂😂 حالا من گیج شدم موندم به نظرتون کدومش قشنگه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دخترتون و همسرتون بیشتر روی هم قافیه تاکید دارن😅

من خودم بودم با آی شروع میکردم

مثلا آیلار آیلین 

پروفایلم خودمو فرشادیم😈 عشق خودمه🥺به هیششششکی نمیدمش🥺حتی به شما سایلنت آرمی های عزیز😂🤦🏼‍♀️#فان.

آیلار و همراز هردو قشنگن😍با فامیلش صدا کنید و چندبار تکرار کنید ببینید کدوم خوش لحن تره

واسه رسیدن ب اهدافم واسم دعا میکنی؟🥺تیکر بارداری نیست😊من همتونو دوس دارم خب؟مهربون باشیم❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖

همراز زیاد خوب نیس، مهرناز خوبه، منم اسم دخترم رو آیسان می زارم پسرم انتخاب کرده ولی همه میگن وای خیلی قدیمیه، البته برام مهم نیس همین که به دل من و پسرم میشینه کافیه

گفتند که او عاشق گیسوی کمند است موهای من از عصر همون روز بلند است

مهرناز بهتره اما بنظرم هرسه اسمی ک گفتین از آیناز قشنگترنیس یادرحدش نیس یه اسمی بذار عزیزم در حد آیناز قشنگ باشه مثلا  دلناز  آیناز و آیرین  یعنی زیبا و آتشین و فرامونی این اسمم کم  آیناز و آنیا    آنیل    آیلین  آیسانا   آینور   سایناز   آرشیناز    آریاناز   آیلی   آنلی  آرینا  آدرینا   آدلیا   آوینا   آیسل   نیلای   ال آی  آرشین   آیسا     آیناز  و نیاز     آیناز و الارز    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز