من ۲هفته داشتم میمردم کل کارای خونم مونده بود عین مرده متحرک بودم چشامم دردمیکرد شوهرم بیچاره ترسیده بود چون خاهرش اینطوری بود بردنش دکتر گف تومور مغذی داری.شوهرمم سکته میکرد که حتما منم اونطور شدم بعد چن مدت که رفتم دکتر وفلان هیچ دارویی خوبم نکرد جزاین راهکار.روزی دوبار بخور بده تا چن شب ادامه بده