2777
2789
سلام نه یادم نیست دقیقاا.نمیدونم تا کجای داستانم میدونی.من مهرم احرا گزاشتم شوهرم زنگ زد گفت اگر نری ...

گفتی بهم که فعلا تو عقدی و داری جدا میشی فک کنم تو بحث پزشک قانونی بود عزیزم گفتی دخترونگیتم رفته متاسفانه 

نه اینکه نبخشم دلخورم یکم.... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گفتی بهم که فعلا تو عقدی و داری جدا میشی فک کنم تو بحث پزشک قانونی بود عزیزم گفتی دخترونگیتم رفته مت ...

آها اره عزیزم.شما کارت به طلاق رسید؟مهریه نگرفتی؟

بلاخره باز میشه این در صبح میشه این شب😔
خیلیییی  مطمئنم ک برمیگرده  اونم مث من طاقت نداره

خدا کنه خداکنه به زودی خبر بدی رابطتت خوب شده بخدا این مله خیلی خوشحالم میکنه چون خودم کشیدم

بلاخره باز میشه این در صبح میشه این شب😔
خدا کنه خداکنه به زودی خبر بدی رابطتت خوب شده بخدا این مله خیلی خوشحالم میکنه چون خودم کشیدم

الهیی گره از کارات باز بشه 

برات دعا میکنم 

به قدرت و رحمت خدا ایمان داشته باش

اره میگم که من درخواست دادم هنوز دوشنبه گفتن بیاین مشاوره 

وای خیلی بده بدترین روزای زندگی آدمه.بخدا حتی حموم هم به سختی میرم دارم دیوونه میشم

بلاخره باز میشه این در صبح میشه این شب😔
عزییییزززز دلم😔😔😔

سخت بود 

تو محضر جنازمو آوردم بیرون 

آخه چرا دونفر ک خیلی همو دوس دارن باید از هم جدا‌شن 

خدایا خب اگ قسمت هم نیستن از اول سر راه هم قرار ندخ😔😔

وای خیلی بده بدترین روزای زندگی آدمه.بخدا حتی حموم هم به سختی میرم دارم دیوونه میشم

منم سختمه از این جهت که میخوام زود از این بلاتکلیفی مضخرف بیام بیرون

نه اینکه نبخشم دلخورم یکم.... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز